بورس پرس
1402/05/31
12:29
برنامه سرمایه گذاری دو بانک در زیرمجموعه "خکرمان"

مدیرعامل سرمایه گذاری آرمان گستر پاریز از اهم اقدامات سال گذشته و برنامه سرمایه گذاری دو بانک در شرکت مانا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، حامد شادکام مدیرعامل سرمایه گذاری آرمان گستر پاریز درخصوص مصوبات مجمع گفت: در مجمع سالانه و فوق العاده "خکرمان" ضمن تصویب صورت های مالی سال ۱۴۰۱ و تطابق اساسنامه، مقرر شد از سود حدود ۶۰۰ میلیارد تومانی، ۶۰ میلیارد تومان معادل ۱۲۰ ریال برای هر سهم توزیع که ظرف مدت قانونی بین سهامداران تقسیم خواهد شد.


وی افزود: از اهم اقدامات طی سال گذشته، پذیرش شرکت به عنوان نهاد مالی تحت نظارت سازمان بورس در فرابورس بود که نماد شرکت از بازار پایه به بازار اصلی منتقل و معاملات در این بازار شروع شد. یکی دیگر مهمترین برنامه‌ها تشکیل گروه مالی است که خدمات بازار سرمایه، بیمه و لیزینگ را در مجموعه داشت.


این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به ساختار شرکت امکان افزایش سرمایه از چند محل وجود دارد که با در نظر گرفتن حقوق سهامداران و صلاحدید هیات مدیره، بهترین روش را انتخاب خواهیم کرد. دو بانک برنامه سرمایه گذاری در گروه و شرکت مانا را دارند که با توجه به رقابتی بین بانک ها نمی‌توان نام آنها را اعلام کرد اما این فرصتی بزرگ است. چرا که هدف فروش سهام نیست بلکه در نظر است منابع آنها در قالب واسپاری به شرکت تزریق شود.


شادکام در خصوص نشست و جلسه مهم گروه کرمان موتور با رییس سازمان بورس گفت: همانطور که تامین مالی مناسبی برای شرکت کرمان موتور از بازار سرمایه انجام شد و باتوجه به برنامه‌های گروه مالی و پذیرش شرکت‌ها، درخواست تسریع روند کارها مطرح شد که رییس سازمان بورس دستور ویژه‌ای دا تا هر چه سریع‌تر شرایط برای عرضه شرکت‌ها فراهم شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0