آکادمی هلاکوئی
1400/09/09
15:20
تحلیل تکنیکال ترون (TRON)؛ سه شنبه ۹ آذر

رمزارز ترون (TRON) یک روند نزولی دو هفته…

رمزارز ترون (TRON) یک روند نزولی دو هفته ای را پشت سر گذاشت که در پایان به جهش فشار خرید آن منتهی شد. چنین اقدامی حاکی از سر گیری روند صعودی TRX است که می تواند آن را به سطوح بالاتر برساند.


قیمت ترون آمادگی ثبت سقف های بالاتر را دارد


قیمت TRON طی دو هفته گذشته ، ۳۰ درصد اصلاح شده و طی آن ، کف نوسان ۰.۰۸۹ دلاری را به ثبت رساند. با اتصال سقف های نوسانی ۲۲ نوامبر(۱ آذر) و ۲۹ نوامبر(۸آذر) ، یک خط روند نزولی حاصل می شود که به عنوان یک سطح مقاومتی نزولی عمل می کند. افزایش بالقوه در فشار خرید روند ترون را تغییر داد و منجر به صعود ۷.۷ درصدی آن شد. بدین ترتیب ،قیمت ترون به ۰.۰۹۶ دلار ، محلی که در حال حاضر معامله می شود ، رسیده است. در آینده، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که TRON در راستای آغاز قاطع روند صعودی خود ، پایین تر بیاید و سطح حمایت ۰.۰۹۲ دلاری را مجددا مورد امتحان قرار دهد.


سطح مقاومت فوری در ۰.۱۰ دلار نخستین مانعی است که TRX پس از افزایش ۱۰ درصدی با آن روبرو است. عبور از این سطح مقاومتی ، TRX را در مسیر صعود به سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی در ۰.۱۰۹ دلار قرار می دهد. در چنین حالتی ، ترون از قیمت فعلی ، ۲۰ درصد رشد می کند.


اگر فشار خرید همچنان روبه افزایش باشد، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که قیمت ترون ، سطح اصلاحی۶۲٪ فیبوناچی در ۰.۱۱ دلار ویا سطح ۰.۱۲ دلاری مجددا را مورد امتحان قرار دهد.


TRXPERP 2021 11 30 14 12 26 637738634944427153 300x170 - تحلیل تکنیکال ترون (TRON)؛ سه شنبه 9 آذر

نمودار ۴ ساعته جفت ارز TRX/USDT قیمت TRON برای حفظ فشار خرید، ملزم به تثبیت در بالای ۰.۹۲ دلار است. عدم حفظ قیمت در بالای حمایت مذکور ، ترون را در مسیر کاهش به ناحیه تقاضای روزانه که از ۰.۰۸۲ تا ۰.۰۸۷ دلار متغیر است ، قرار می دهد.


تا زمانی که TRX بالاتر از این ناحیه حفظ شود ، خریداران می‌توانند به بازار بازگردند. اما با بسته شدن کندلی زیر سطح ۰.۰۸۲ دلاری ، سناریوی صعودی باطل خواهد شد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0