آکادمی هلاکوئی
1401/02/25
01:00
سوزاندن تعداد یک میلیارد شیبا اینو در ۴۸ ساعت گذشته!

بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده…

بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده توسط شیب برن ( shibburn @)، در ۴۸ ساعت گذشته، ارتش بزرگ شیبا اینو ( SHIB ) تقریبا یک میلیارد رمزارز شیبااینو را از کل مقداری که در بازار در حال گردش است را سوزاند.


این پلتفرم، تراکنش های سوخته را ردیابی می کند و خود نیز هر از چند گاهی فرآیند سوزاندن را انجام میدهد.


در همین حال، یک نهنگ، بخش عظیمی از شیبا اینو را خریداری کرده است.


۹۵۰ میلیون شیبااینو سوزانده شد


طبق توئیت های به اشتراک گذاشته شده توسط این سرویس، در ۲۴ ساعت گذشته، جامعه شیبااینو در مجموع ۹۴۸.۶ میلیون SHIB را به کیف پول های غیرقابل مصرف منتقل کرده است.


در ۲۴ ساعت اول، آنها تعداد ۶۰۷,۵۳۰,۸۴۷ شیبااینو را حذف کردند و سپس ۳۴۱,۱۱۳,۳۸۵ شیبااینو را به کیف پول های غیرقابل مصرف فرستادند و برای همیشه در آنجا قفل کردند.


شیبا 2 - سوزاندن تعداد یک میلیارد شیبا اینو در 48 ساعت گذشته!

وقتی به دلار آمریکا تبدیل می‌شود، تعداد ۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ شیبااینو خیلی زیاد نیست و حدودا معادل ۱۱,۰۵۸ دلار با نرخ ارز فعلی در فیات می باشد.


شیبا 3 - سوزاندن تعداد یک میلیارد شیبا اینو در 48 ساعت گذشته!

نهنگی، ۱۱۰ میلیارد SHIB را تصاحب می کند


در حالی که برخی تمام تلاش خود را برای حذف هر چه بیشتر رمزارزهای SHIB از گردش می کنند، به امید اینکه در نهایت شاهد افزایش قیمت باشند، نهنگ ها به خرید SHIB ادامه می دهند و حتی پس از کوچکترین افزایش آن را می فروشند.


طبق گزارش ویل استیتز ( WhaleStats )، یک سرمایه‌گذار بزرگ اتریوم( Ethereum ) که کیف پولش « BlueWhale۰۰۷۳ » نام دارد، معادل ۱,۴۰۸,۱۷۶ دلار SHIB ، یعنی تعداد ۱۰۹,۸۴۲,۱۲۸,۶۱۰ شیبااینو خریداری کرده است.


شیبا 4 - سوزاندن تعداد یک میلیارد شیبا اینو در 48 ساعت گذشته!

این نهنگ در حال حاضر اکثر SHIB را که خریده بود، فروخته است. شیبااینو در کوچکترین بخش از سبد سهام او، یعنی ۰.۴۲ درصد به ارزش ۳۷۷۹۴ دلار به همراه سایر رمزارزها، HEX ، DAI و غیره گنجانده شده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0