بورس۲۴
1402/12/25
00:51
انتصاب مدیر عامل شرکت تراکنش همراه مانی‌ تک

علیرضا سانیانی به سمت مدیر عامل شرکت «تراکنش همراه مانی‌‌تک» با نشان تجاری «مانی تک» برگزیده شد...

بورس۲۴ : علیرضا سانیانی به سمت مدیر عامل شرکت «تراکنش همراه مانی‌‌تک» با نشان تجاری « مانی تک » برگزیده شد.


مدیر عامل جدید «مانی تک» با سابقه‌ای ۲۵ ساله در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و بانکداری ضمن تسلط و شناخت کامل از فرآیندهای بانکداری و پرداخت خرد و الکترونیک شهری، در پروژه‌های مهمی همچون استقرار کربنکینگ ( Core Banking ) بانک شهر، طراحی و ایجاد سامانه شعبه مجازی بانک گردشگری با احراز هویت دیجیتال بدون نیاز به حضور مشتری، راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای شعب بانک قوامین، طراحی پیاده‌سازی و راه‌اندازی سوییچ آفلاین برای تسویه حساب تراکنش‌های بلیت الکترونیک مشترک مترو و اتوبوس شهرداری تهران و طراحی و اجرای رصدخانه و مرکز کنترل و فرماندهی جمعیت هلال احمر نقش کلیدی ایفا کرده است.


سانیانی در کارنامه کاری خود همکاری با بانک‌های مختلف از جمله بانک شهر، گردشگری و قوامین را با سمت‌هایی نظیر معاون فناوری اطلاعات و رئیس دایره شبکه و امنیت اطلاعات دارد. وی همچنین بیش از ۱۱ سال به‌عنوان معاون پرداخت‌های نوین و سرویس‌های شهری و معاون مخابرات و الکترونیک و سخت‌افزار سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران مشغول به خدمت بوده است. آخرین سمت سانیانی پیش از انتصاب به سمت مدیرعاملی این شرکت، مدیر کل فناوری اطلاعات و آمار جمعیت هلال احمر ایران بوده است.


علیرضا سانیانی، متولد ۱۳۵۲ و دانش‌آموخته دکتری مدیریت توسعه کسب‌وکار از دانشگاه تربیت مدرس است. وی تحصیلات کارشناسی ارشد خود را در رشته انتقال تکنولوژی کسب کرده و دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی برق الکترونیک است.


در جلسه معرفی مدیرعامل جدید «مانی‌‌تک»، از خدمات و تلاش‌های مهرداد خسروی، مدیرعامل پیشین این شرکت تقدیر به عمل آمد.


درباره شرکت مانی‌تک


شرکت «تراکنش همراه مانی‌‌تک» با نشان تجاری «مانی‌‌تک» ، از کسب‌وکارهای شرکت «توسعه فن‌افزار توسن» با نشان تجاری « توسن‌تکنو » است و فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است. مانی‌تک با هدف گسترش «شبکه ماشین‌های بانکی مستقل با مالکان حقیقی» و «بهینه‌سازی فعالیت‌های مربوط به مدیریت و نگه‌داشت این شبکه در بانک» تاسیس شده است و سعی دارد با نوآوری مستمر، توسعه خدمات ارزش‌افزوده و ارائه خدمات تخصصی بازاریابی و مکان‌یابی این ماشین‌های بانکی، به افزایش «دسترس‌پذیری خدمات بانکی» و افزایش هرچه بیشتر «درآمد تراکنشی پذیرندگان حقیقی» کمک کند.


انتهای خبر

0
0