آواتحلیل
1402/03/29
09:59
#گزارش_بورس_کالا 1402/03/29 🔺دیروز در بورس کالا شاهد عرضه بیش از 1.1 میلیون تن انواع سیمان بودیم که با تقاضای بیش از 1.5 میلیون تنی رو به رو شد ک...

#گزارش_بورس_کالا ۱۴۰۲/۰۳/۲۹




🔺دیروز در بورس کالا شاهد عرضه بیش از ۱.۱ میلیون تن انواع سیمان بودیم که با تقاضای بیش از ۱.۵ میلیون تنی رو به رو شد که در مجموع حدود ۱.۰۶ میلیون تن انواع سیمان معامله شد. از کل مقدار عرضه شده حدود ۹۲۹ هزار تن سیمان تیپ ۲ بود که با تقاضای حدود ۱.۲۷ هزار تنی رو به رو شد و در نهایت حدود ۸۸۹ هزار تن سیمان تیپ ۲ معامله شد. از کل مقدار سیمان تیپ ۲ عرضه شده حدود ۵۱۸ هزار تن سیمان فله با قیمت پایه( میانگین وزنی) ۷۳۸۵ ریال و ۴۱۲ هزار تن آن سیمان پاکتی با قیمت پایه (میانگین وزنی) ۸۷۶۱ ریال بوده است.



مقدار عرضه هفته قبل در بورس کالا شاهد عرضه ۹۷۰ سیمان تیپ ۲ بوده که ۵۵۹ هزار تن آن سیمان فله با قیمت پایه ۷۳۵۴ ریال و ۴۱۱ هزار تن آن سیمان پاکتی با قیمت پایه ۸۶۴۰ ریال بوده است.



دیروز ۸۸۹ هزار تن سیمان تیپ ۲ معامله شد که از این مقدار ۴۹۶ هزارتن سیمان فله با قیمت پایانی(میانگین وزنی) ۹۴۳۶ ریال و ۵۵۴ هزارتن سیمان پاکتی با قیمت پایانی (میانگین وزنی) ۱۰۴۲۷ ریال بوده است.


لازم به ذکر است مقدار معامله هفته قبل ۸۸۸ هزار تن بوده است.



🔺 از بین عرضه های دیروز #سآبیک در بخش سیمان فله و #سمازن در بخش سیمان پاکتی بیشترین رقابت را داشتند.

انتهای خبر

0
0