رمزارز نیوز
1402/12/19
12:18
پیش‌بینی رشد انفجاری برای این میم‌کوین مبتنی بر سولانا!

یک تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال به نام کریپتو شدو (CryptoShadow) برای مایرو (Myro) میم کوین مبتنی بر بلاکچین سولانا، یک رالی انفجاری را پیش‌بینی کرده است.


به گفته این تحلیلگر، مایرو آماده است تا در یک افزایش قیمت سهموی، رکوردهای بی‌سابقه‌ای ثبت کند و از میم کوین‌های برتر بازار مانند دوج کوین، پپه و فلوکی، پیشی بگیرد.


کریپتو شدو این نکته را تاکید و فاش کرد که مایرو در صرافی‌های مختلف فهرست شده و همین امر یکی از دلایل پذیرش گسترده و افزایش اخیر قیمت آن بوده است. این میم کوین محبوب با تم سگ، اخیرا در یکی از پلتفرم‌های پیشرو بازار ارزهای دیجیتال یعنی Crypto.com فهرست شده است.


علاوه بر این، مایرو قابلیت دسترسی به معاملات خود را به بازار آتی دائمی WOO X گسترش داده است. پس از لیست شدن مایرو در بایننس و Gate.io، این ارز دیجیتال شاهد رالی عظیمی بود که به آن امکان داد تا بالاترین قیمت تاریخی قبلی خود را بشکند و از ارزش بازار ۳۰۰ میلیون دلاری عبور کند.


این تحولات اخیر نه‌تنها بر تقاضای رو به رشد مایرو در جامعه ارز دیجیتال تاکید می‌کند، بلکه موجب شناخت استراتژیک شرکت‌های ارز دیجیتال نسبت به فرصت‌ها و پتانسیل بالای این میم‌کوین می‌شود.


در این میان، پلتفرم‌های بیشتری از جمله HTX Global برای فهرست کردن مایرو آماده می‌شوند. مایرو در ماه گذشته بیش از ۵۱۰ درصد و در هفت روز گذشته بیش از ۱۹۵ درصد افزایش قیمت داشته است.


این افزایش قیمت ارزش بازار مایرو را به بیش از ۳۱۹ میلیون دلار رسانده است.


در زمان نگارش این خبر، ارز دیجیتال مایرو در محدوده قیمتی ۰.۳۹ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته افزایش حدود ۵ درصدی را تجربه کرده است.

solana-meme-coin-parabolic-rally
انتهای خبر

0
0