آکادمی هلاکوئی
1401/05/16
12:40
صرافی Huobi قصد دارد فورک‌های Ethereum که الزامات امنیتی آن را برآورده می‌کنند فهرست کند

صرافی کریپتو Huobi گفت که هر هارد فورک…

صرافی کریپتو Huobi گفت که هر هارد فورک اتریوم را به دنبال تغییر برنامه‌ریزی‌شده شبکه به اجماع اثبات سهام (PoS) فهرست می‌کند – در صورتی که پنج شرط را برآورده کنند.


Huobi روز جمعه در یک پست وبلاگی نوشت: “تا زمانی که دارایی های فورک شده الزامات امنیتی ما را برآورده کنند، ما اولین حرکت را برای حمایت از کاربران برای نگهداری دارایی ها و کسب پاداش انجام خواهیم داد.” “خدمات معاملاتی برای آن سکه‌هایی که در کانون توجه قرار دارند در اسرع وقت طبق قوانین ما پس از دریافت تصویری کلی از نظرات کاربران در دسترس خواهد بود.”


اتریوم از روی اجماع اثبات کار (PoW) با انرژی فشرده، به تغییر به PoS نزدیک‌تر می‌شود، تغییری که مدت‌ها در انتظار آن بود که به عنوان «ادغام» شناخته می‌شود و ممکن است در ماه سپتامبر رخ دهد. با این حال، این تغییر می‌تواند با مقاومت استخراج‌کنندگان اتریوم روبرو شود که میلیاردها دلار برای تجهیزاتی که دیگر برای اجرای شبکه مورد نیاز نیستند، هزینه کرده‌اند.


در حالی که ماینرها نمی توانند ادغام را متوقف کنند، می توانند اتریوم را شبیه سازی کنند و نسخه خود را از شبکه ایجاد کنند که در آن انتقال هرگز صورت نگیرد.


احتمال ایجاد فورک اتریوم توسط ماینرها پس از آن افزایش یافت که چندلر گوئو، یک ماینر و سرمایه گذار بانفوذ رمزنگاری چینی، ماه گذشته اعلام کرد که شبکه را برای ایجاد یک زنجیره مبتنی بر PoW که «ETH POW» نامیده است، منشعب خواهد کرد.


اکنون Huobi، یک صرافی رمزنگاری که در سال ۲۰۱۳ در چین تاسیس شد، اما در حال حاضر در سیشل مستقر است، می‌گوید که در صورت داشتن پنج معیار، توکن‌های فورک شده را فهرست می‌کند.


یک تیم پروژه هارد فورک Huobi Global را مطلع می کند و قبل از انجام هارد فورک پاسخ واضحی دریافت می کند.


حفاظت از پخش مجدد دو طرفه به طور پیش فرض اجرا می شود. یعنی معامله روی یک زنجیره دوشاخه باطل است.


زنجیر جدید با زنجیره اصلی پوشانده یا حذف نخواهد شد.


معاملات روی دو زنجیره دوشاخه شده باید به گونه ای متمایز شود که ارتقاء برای همه کیف پول ها (از جمله نود های کوچک) برای پشتیبانی از زنجیره جدید لازم باشد.


قبل از شروع هارد فورک، یک نرم افزار مشتری رسمی که آزمون عمومی و ارزیابی را گذرانده است باید منتشر شود.


فهرست شدن در یک صرافی به سفته بازان امکان خرید و فروش یک رمز ارز را می دهد و مشروعیت بیشتری را در چشم برخی سرمایه گذاران ایجاد می کند.


هارد فورک قبلی اتریوم چیزی را ایجاد کرد که اکنون به عنوان اتریوم کلاسیک شناخته می شود، توکنی که هنوز هم از نظر ارزش در بین ۲۰ دارایی برتر ارزهای دیجیتال قرار دارد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: theblock


انتهای خبر

0
0