بورس پرس
1402/03/09
00:00
آمار تولید و فروش سایپا با شناسایی درآمد ۹.۶ هزار میلیارد تومانی

سایپا با ارائه آمار تولید و فروش دو ماه سال، درآمد ۹.۶ هزار میلیارد تومانی شناسایی کرد و با رشد ۵۳ درصدی همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت سایپا با سرمایه ۱۹.۵ هزار میلیارد تومانی، اقدام به ارائه آمار تولید و فروش اردیبهشت و دو ماه سال مالی جاری کرد.


بر اساس این گزارش، "خساپا" در دوره اردیبهشت از فروش داخلی ۲۴ هزار و ۶۶۹ دستگاه خانواده X۲۰۰ شامل تیبا، کوئیک و ساینا، ۵۱۲۵ دستگاه شاهین، ۶۴۰۴ دستگاه وانت ۱۵۱ و فروش تجهیزات و ارائه خدمات بالغ بر ۷.۲ هزار میلیارد تومان درآمد داشت.


این شرکت بورسی در عملکرد دو ماهه بالغ بر ۹.۶ هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۵۳ درصدی روبرو شد.


در دوره اردیبهشت صرفا تولیدات محصولات برند سایپا و مبالغ مصرف انرژی شرکت سایپا لحاظ شده و تولیدات محصول کوئیک R پارس خودرو ، محصولات زامیاد و سایپا دیزل ارائه نشده است.


همچنین مجموع کل تولید و فروش شرکت های سایپا، پارس خودرو ، زامیاد و سایپا دیزل شامل تعداد تولید در دو ماه نخست سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بالغ بر ۵۵.۹ و ۷۵ هزار دستگاه با ۳۴ درصد افزایش ، تعداد فروش ۶۰.۹ و ۷۲.۱ هزار دستگاه با ۱۸ درصد افزایش، درآمد فروش ۹.۱ و ۱۷.۷ هزار میلیارد تومان با ۹۵ درصد افزایش است. جزئیات هزینه های انرژی را می توان

اینجا

مشاهده کرد.




تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام





انتهای خبر

0
0