بورس۲۴
1400/07/18
18:35
بورس از چه می ترسد؟

نرخ دلار؟توافق؟کامودیتی؟

بورس از چه می ترسد؟

بورس۲۴ : طی بازار امروز با تداوم هیجانات در میان سرمایه‌گذاران در پی کاهش نرخ دلار، معاملات در بسیاری از نمادها و گروه‌ها در بازه‌های منفی و با افت قیمت‌ها آغاز شد.


در نیمه دوم بازار اما با حمایت سرمایه‌گذاران حقوقی از نمادهای شاخص ساز و همچنین بازگشت روند صعودی نرخ دلار و جبران اندکی از کاهش قیمت در دقایق ابتدایی ، در برخی نمادها همچون فملی، وبصادر و وتجارت بار دیگر روند قیمت‌ها صعودی شده و معاملات به بازه‌های مثبت بازگشت که این موضوع بازگشت روند صعودی شاخص را نیز به همراه داشت.


نکته قابل توجه اما شکسته شدن روند صعودی نرخ دلار طی روزهای اخیر و افزایش انتظارات از کاهش قیمت در میان فعالان بازار است. همچنین گشایش معاملات کامودیتی ها و روند قیمتی در بازارهای جهانی ، تاثیر به سزایی بر روند قیمتی فردا خواهد داشت.


درنهایت با توجه به موارد مذکور انتظار می‌رود در صورت حمایت سرمایه‌گذاران حقوقی و گشایش معاملات نمادهای شاخص ساز در بازه‌های مثبت ، در ساعت ابتدایی شاخص روندی صعودی را طی نماید ، اما با توجه به پیش‌بینی‌ها از کاهش بیشتر قیمت ارز، همچنان می‌توان فشار عرضه‌ها را نیز متصور بود.


برای مشاهده چشم انداز بازار فردا کلیک کنید...



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0