رمزارز نیوز
1401/06/20
14:00
رشد ۲۰ درصدی ایاس؛ آیا زمان خرید فرا رسیده؟

قیمت ایاس (EOS) صعودی شده و با سود قابل‌توجهی معامله می‌شود. تشکیل یک ساختار دوگانه نزدیک به ۱.۳۸ دلار منجر به… مطالعه مطلب ...

قیمت ایاس (EOS) صعودی شده و با سود قابل‌توجهی معامله می‌شود. تشکیل یک ساختار دوگانه نزدیک به ۱.۳۸ دلار منجر به جهش ۳۵ درصدی به بالاترین سطح آن در ۱.۸۰ دلار شد. با این حال، خریداران در سطح فعلی با مقاومت روبه‌رو شده‌اند.


رمزارز ایاس در زمان انتشار این خبر با قیمت ۱.۷۴ دلار معامله می‌شود که ۵.۷۳ درصد نسبت به روز گذشته و نزدیک به ۲۰ درصد در مقایسه با هفته گذشته، افزایش یافته است.


قیمت ایاس در نمودار روزانه یک الگوی فنجان و دسته شکل داده است که یک الگوی ادامه‌دار صعودی است. در ۹ می، قیمت ایاس به زیر ۱.۹۱ دلار رسید و از آن زمان تاکنون تثبیت شده است. ایاس سعی کرد از این سطح عبور کند، اما با فشار فروش سنگین مواجه شد و دوباره پایین آمد، اما در نهایت، حمایت نزدیک به سطوح پایین‌تر را پیدا کرد. علاوه بر این، قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه معامله می‌شود.


با توجه به این الگو، اگر قیمت بتواند با افزایش حجم از قله قیمتی خود عبور کند، می‌توان انتظار حرکت صعودی خوبی را تا سقف نوسان قبلی داشت. در نمودار چهار ساعته، این رمزارز یک الگوی کف دو قلو را تشکیل داده است و در حال حاضر، قیمت با مقاومت قبلی خود مواجه است. نزدیکترین حمایت اکنون روی ۱.۶۰ دلار قرار گرفته، در حالی که مقاومت نزدیک بر روی ۱.۹۵ دلار است.


از سوی دیگر، بریک‌داون به زیر سطح ۱.۶۰ دلار می‌تواند چشم‌انداز صعودی را باطل کند. در ادامه نیز قیمت می‌تواند به سمت ۱.۳۶ دلار کاهش یابد. اما بسته شدن قیمت بالاتر از سطح ۱.۹۱ دلار در بازه زمانی ۱ ساعته، می‌تواند سوگیری صعودی را تایید کند.


انتهای خبر

0
0