رمزارز نیوز
1402/02/17
18:17
صرافی ویگو سواپ چیست؟ آموزش کار با صرافی WigoSwap و خرید توکن WIGO

شبکه بلاکچین فانتوم (Fantom) از زمان آغاز به کار خود، بازار قراردادهای هوشمند و پروژه‌های دیفای را هدف قرار… مطالعه مطلب ...

شبکه بلاکچین فانتوم (Fantom) از زمان آغاز به کار خود، بازار قراردادهای هوشمند و پروژه‌های دیفای را هدف قرار داده و با تمرکز بر بهبود تجربه کاربری، به دنبال ایجاد زیرساخت‌هایی برای آینده‌ای کارآمدتر بوده است. می‌دانیم که برای موفقیت یک شبکه، باید از طریق راه‌حل‌های نوآورانه، مقیاس‌پذیر و کاربردی که قابلیت‌های شبکه را به نمایش می‌گذارند، کاربران را جذب کرد. در همین راستا، تاکنون پروتکل‌های قدرتمند زیادی روی شبکه فانتوم ساخته شده‌اند، اما به دلیل عدم توجه به تجربه کاربری و قابلیت استفاده، در جذب کاربران ناموفق بوده‌اند. در این میان، یکی از پروژه‌های موفقی که بر بستر شبکه فانتوم ایجاد شده و به تحقق اهداف آن کمک می‌کند، صرافی WigoSwap است. صرافی ویگو سواپ با ارائه مجموعه کاملی از محصولات دیفای که در یک رابط کاربری بصری تعبیه شده‌اند، ادعا می‌کند که در حال زمینه‌سازی برای موج بعدی پذیرش ارزهای دیجیتال است. با توجه به اینکه صرافی WigoSwap طیف گسترده‌ای از خدمات را ارائه می‌دهد، گزینه جذابی برای همه کاربران محسوب می‌شود. به همین دلیل، در مقاله امروز رمزارز نیوز ما به آموزش کار با صرافی WigoSwap و همچنین، نحوه خرید توکن WigoSwap با نماد WIGO می‌پردازیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.


صرافی WigoSwap چیست؟

صرافی ویگو سواپ یک مجموعه همه‌کاره است که در آن، به ‌سادگی می‌توانید از مزایای دیفای (امور مالی غیرمتمرکز) بهره‌مند شوید و با شرکت در بازی‌ها و مسابقات، درآمد کسب کنید. این پلتفرم جامع، خدمات مختلف مرتبط با دیفای از جمله صرافی غیرمتمرکز (DEX)، ییلد فارمینگ (Yield Farming) و استیکینگ (Staking) را با کمترین کارمزد تراکنش (فقط ۰٫۱۹ درصد) ارائه می‌دهد.


رابط کاربری صرافی WigoSwap به گونه‌ای است که حتی مبتدیان هم می‌توانند به سرعت با این پروتکل آشنا شوند و به راحتی از خدمات آن استفاده کنند.


در کنار خدمات رایج دنیای دیفای، صرافی ویگو سواپ محصولات منحصربه‌فردی مانند WigoGalaxy و PREDICT را نیز ارائه می‌دهد که در عین سرگرم‌کننده بودن، فرصت‌های کسب درآمد بیشتر از فضای وب ۳ را برای کاربران فراهم می‌کند.


یکی دیگر از مزایای صرافی WigoSwap این است که با افزایش تعامل و تعداد کاربران، مکانیزم سوزاندن Gamified یا GBM منحصربه‌فرد آن، به کاهش عرضه توکن بومی این اکوسیستم منجر می‌شود. توکن بومی اکوسیستم ویگو سواپ با نماد اختصاری WIGO شناخته می‌شود که حداکثر عرضه آن، برابر با ۲ میلیارد واحد است. مکانیزم سوزاندن GBM صرافی ویگو سواپ، زمان رسیدن به این رقم را طولانی‌تر کرده و از ثبات بلندمدت و رشد ارزش WIGO در طول زمان حمایت می‌کند.


چه چیزی صرافی ویگو سواپ را منحصربه‌فرد می‌کند؟

هدف اصلی صرافی WigoSwap ایجاد یک پروتکل دیفای با کاربری آسان و لذت‌بخش است که ضمن استفاده از قابلیت‌های شبکه فانتوم، موانع ورود را برای کاربران جدید کاهش می‌دهد. چندین عامل کلیدی، باعث ایجاد مزیت رقابتی برای صرافی ویگو سواپ شده است:


۱. سادگی و قابل درک بودن: تیم صرافی WigoSwap کاربرمحور فکر می‌کند، راه‌حل‌های ساده‌ای را برای مشکلات واقعی ایجاد کرده و از اصطلاحات پیچیده و راه‌حل‌های بیش از حد تخصصی اجتناب می‌کند؛ چون معتقد است که دیفای باید پاسخگوی مشکلات کاربران باشد، نه علتی برای مشکلات بیشتر.


۲. دیفای همراه با گیم‌فای: صرافی ویگو سواپ یک عنصر سرگرم‌کننده را از طریق WigoGalaxy و مینی بازی‌ها به دیفای تزریق می‌کند. WigoGalaxy در ویگو سواپ دنیای جدیدی از گیمیفیکیشن (gamification: بازی‌وارسازی) را در بخش دیفای ایجاد می‌کند.


صرافی ویگو سواپ چیست؟ آموزش کار با صرافی WigoSwap و خرید توکن WIGO

۳. پایداری و مقیاس‌پذیری: توکنومیک و مکانیسم‌های کاهش تورم صرافی WigoSwap حول پایداری طراحی شده‌اند. از طریق مکانیزم سوزاندن Gameified، بخش قابل‌توجهی از عرضه توکن WIGO از گردش خارج می‌شود و در طولانی‌مدت، به ضد تورمی شدن آن کمک می‌کند.


۴. کمترین کارمزد تراکنش ممکن: کارمزد تراکنش‌ها در صرافی ویگو سواپ فقط ۰٫۱۹ درصد است.


۵. هنر و NFT (توکن غیرقابل تعویض): تیم صرافی WigoSwap به شبکه‌ای از هنرمندان متصل است و با آنها برای ایجاد یک بازار NFT متمرکز بر مجموعه‌های با کیفیت بالا همکاری می‌کند. کاربران در این پلتفرم می‌توانند یک کاراکتر منحصربه‌فرد به نام Wiggy را که به عنوان PFP (توکن تصویر پروفایل) قابل‌استفاده است، ضرب کنند.


توسعه‌دهندگان صرافی WigoSwap چه کسانی هستند؟

تیم توسعه‌دهنده صرافی ویگو سواپ، متشکل از افراد باتجربه، جوان و باانگیزه است. سه بنیانگذار اصلی این پلتفرم عبارتند از:


۱. آرون ( Aaron )، هم‌بنیان‌گذار و مدیر اجرایی: فارغ‌التحصیل MBA، با ۸ سال تجربه کارآفرینی در استارتاپ‌های مرتبط با فناوری، ۶ سال سابقه مربی‌گری و مشاوره تجاری در شرکت‌های بین‌المللی، از جمله Unilever و Expedia.


۲. جیکوب ( Jacob )، هم‌بنیان‌گذار و مدیر فناوری: فارغ‌التحصیل علوم کامپیوتر، کارآفرین فناوری، محقق بلاکچین، طراحی نرم افزار برای شرکت‌هایی مانند آمازون و WeTransfer.


۳. اما ( Emma )، هم‌بنیان‌گذار و اقتصاددان: دکترای اقتصاد، محقق در زمینه فناوری‌های مالی.


در کنار اینها، صرافی WigoSwap تیمی از متخصصان جوان و باتجربه در زمینه‌های مختلف مانند برندسازی، گیمیفیکیشن، مدیریت محصول نرم افزاری و مدیریت ارتباطات نیز دارد. اعضای این تیم در سراسر جهان پراکنده هستند و همه تصمیمات به صورت جمعی گرفته می‌شود.


چرا صرافی ویگو سواپ روی فانتوم ساخته شد؟

یکی از مزایای قابل‌توجه فانتوم، داشتن یک جامعه فعال و پذیرای نوآوری است. در کنار این، سرعت، امنیت، مقیاس‌پذیری، پایداری و کارمزدهای بسیار کم شبکه فانتوم، آن را به انتخابی جذاب برای توسعه‌دهندگان تبدیل کرده است. توسعهدهندگان برای ساخت برنامه‌های خود، همواره نیاز به ابزارهای جدید دارند و خوشبختانه فانتوم همیشه در این زمینه عملکرد چشمگیری داشته است.


آموزش کار با صرافی WigoSwap

از جمله مهم‌ترین خدمات اکوسیستم ویگو سواپ، صرافی غیرمتمرکز آن است. برای شروع سواپ کردن توکن‌ها در صرافی WigoSwap می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:


۱. صفحه سواپ را باز کنید.


۲. کیف پول خود را به صرافی ویگو سواپ وصل کنید. در این مرحله، شما به یک کیف پول سازگار با فانتوم نیاز دارید.


۳. پس از آن، شما می‌توانید توکن‌هایی را که می‌خواهید معامله کنید، انتخاب کنید. با کلیک روی منوی کشویی موجود، توکن مورد نظر خود را پیدا و انتخاب کنید. به عنوان مثال، می‌توانید FTM را به USDC یا WIGO تبدیل کنید. همچنین، باید مقدار توکنی را که می‌خواهید معامله کنید، وارد نمایید. در اینجا، با تایپ مبلغ در یکی از بخش‌ها، مقدار توکن در بخش دیگر به طور خودکار تخمین زده می‌شود. به عبارت ساده‌تر، اگر مقدار FTM را که می‌خواهید آن را معامله کنید، وارد نمایید، مقدار USDC یا WIGO دریافتی برای شما محاسبه می‌شود.


صرافی ویگو سواپ چیست؟ آموزش کار با صرافی WigoSwap و خرید توکن WIGO

۴. پس از بررسی جزییات معامله، روی گزینه Swap کلیک کنید.


۵. در پنجره بعدی، جزییات بیشتری از عملیات خود را مشاهده خواهید کرد. اطمینان حاصل کنید که جزییات درست هستند.


۶. روی گزینه Confirm Swap کلیک کنید تا فرآیند تایید شود.


صرافی ویگو سواپ چیست؟ آموزش کار با صرافی WigoSwap و خرید توکن WIGO

۷. در نهایت، از طریق مرورگر FTMScan می‌توانید جزییات تراکنش خود را مشاهده کنید.


صرافی ویگو سواپ چیست؟ آموزش کار با صرافی WigoSwap و خرید توکن WIGO

نحوه خرید توکن WigoSwap از طریق بایننس

ارز دیجیتال ویگو سواپ در حال حاضر در صرافی بایننس لیست نشده، ولی برای خرید توکن WIGO با استفاده از حساب بایننس خود می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:


۱. کیف پول تراست والت ( TrustWallet ) را دانلود کنید: در شبکه فانتوم، چندین کیف پول رمزارزی برای انتخاب وجود دارد که تراست والت یکی از آنها است. مطمئن شوید که با مراجعه به وبسایت اصلی تراست والت، افزونه رسمی آن برای مرورگر کروم و برنامه تلفن همراه رسمی آن را دانلود می‌کنید.


۲. تراست والت خود را نصب و راه‌اندازی کنید: کیف پولی را که دانلود کرده‌اید، نصب و راه‌اندازی کنید. اطمینان حاصل کنید که عبارت بازیابی خود را در محل ایمنی نگه می‌دارید و آدرس کیف پول خود را یادداشت کنید. بعدا در مراحل ۴ و ۶ از آن استفاده خواهید کرد.


۳. فانتوم را به عنوان ارز پایه بخرید: هنگامی که کیف پول شما راه‌اندازی شد، می‌توانید به حساب بایننس خود وارد شوید و برای خرید فانتوم به صفحه خرید و فروش کریپتو بروید.


۴. فانتوم را از بایننس به کیف پول رمزارزی خود ارسال کنید: پس از خرید فانتوم، به بخش کیف پول بایننس خود بروید. روی گزینه withdraw (برداشت) کلیک و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. شبکه را روی فانتوم تنظیم کنید، آدرس کیف پول خود و همچنین، مبلغی را که می‌خواهید انتقال دهید، وارد کنید. روی گزینه برداشت کلیک کنید و منتظر بمانید تا رمزارزهای فانتوم در تراست والت شما ظاهر شوند.


۵. یک صرافی غیرمتمرکز را انتخاب کنید: چندین صرافی غیرمتمرکز برای انتخاب وجود دارد. فقط باید مطمئن شوید که کیف پولی که در مرحله ۲ انتخاب کرده‌اید، توسط آن صرافی پشتیبانی می‌شود. به عنوان مثال، اگر از تراست والت استفاده می‌کنید، می‌توانید برای انجام تراکنش به صرافی وان اینچ (۱inch) بروید.


۶. کیف پول خود را وصل کنید: تراست والت خود را با استفاده از آدرس کیف پول (از مرحله ۲) به صرافی غیرمتمرکز وصل کنید.


۷. فانتوم خود را با توکن WIGO معامله کنید: رمزارز فانتوم خود را به عنوان روش پرداخت و ویگو سواپ را به عنوان رمزارزی که می‌خواهید دریافت کنید، انتخاب نمایید.


۸. اگر نام ویگو سواپ ظاهر نشد، قرارداد هوشمند آن را پیدا کنید: اگر کوین مورد نظر شما در صرافی غیرمتمرکز ظاهر نشد، می‌توانید به آدرس https://explorer.fantom.network/ مراجعه کنید و آدرس قرارداد هوشمند آن را بیابید. سپس، قرارداد هوشمند آن را کپی و در صرافی جایگذاری کنید. مراقب کلاهبرداری‌ها باشید و مطمئن شوید که آدرس رسمی قرارداد توکن را وارد کرده‌اید.


۹. سواپ را انجام دهید: برای تکمیل خرید توکن WIGO، روی گزینه Swap کلیک کنید.


خلاصه مطلب

در این مقاله، به معرفی صرافی WigoSwap و همچنین، آموزش کار با صرافی WigoSwap و نحوه خرید توکن WigoSwap پرداختیم. صرافی ویگو سواپ یک پروتکل کاملا جدید و مستقل است که سعی دارد منابع خود را صرف چیزهایی کند که کارایی بالایی داشته باشند و بتوانند کاربران بیشتری را جذب کنند. تیم صرافی WigoSwap شامل متخصصان و علاقه‌مندانی است که سال‌ها به فانتوم باور داشته‌اند و اکنون در تلاشند تا امکان معامله کارآمد توکن‌ها، کسب درآمد غیرفعال و سرگرمی در بخش دیفای را برای کاربران فراهم کنند. آنها معتقدند که وب ۳، فناوری انقلابی بعدی است و تجربه کاربری کلید موفقیت آن است. بنابراین، برای موفقیت خود، بر ورود کاربران جدید تمرکز دارند.


انتهای خبر

0
0