رمزارز نیوز
1402/10/17
13:00
پیش‌بینی پایان روند نزولی ترا کلاسیک و آپتوس! هدف قیمت این دو رمزارز کجاست؟

با وجود شروع امیدوارکننده بازار ارزهای دیجیتال در هفته اول سال ۲۰۲۴، شرایط در ادامه مطابق میل سرمایه‌گذاران… مطالعه مطلب ...

با وجود شروع امیدوارکننده بازار ارزهای دیجیتال در هفته اول سال ۲۰۲۴، شرایط در ادامه مطابق میل سرمایه‌گذاران پیش نرفت و اکثر ارزهای دیجیتال، اصلاح قیمت را تجربه کردند.


با این حال، دو توکن آپتوس (APT) و ترا کلاسیک (LUNC)، در شاخص Altrank بهبود‌هایی داشته‌اند که امید به اتمام نزول قیمت را زنده نگه می‌دارد.


طبق گزارش کوین‌مارکت‌کپ، قیمت آپتوس در هفت روز گذشته بیش از ۱۴ درصد کاهش داشته است. در زمان انتشار این خبر، این توکن ۹.۰۷ دلار قیمت دارد و ارزش بازار آن بیش از ۲.۷ میلیارد دلار است.


از سوی دیگر، قیمت ترا کلاسیک طی هفته گذشته، کاهش ۱۷ درصدی را تجربه کرد. قیمت این توکن در حال حاضر ۰.۰۰۰۱۱۷۶ دلار و ارزش بازار آن ۶۸۷ میلیون دلار است.


با این حال، خبرهای خوبی برای سرمایه‌گذاران این ۲ ارز دیجیتال نیز وجود دارد. Ben GCrypto، یکی از اینفلوئنسرهای محبوب حوزه ارزهای دیجیتال، به بهبود یکی از شاخص‌ها برای این ۲ توکن اشاره کرده است. طبق توییت وی، شاخص Altrank توکن‌های آپتوس و ترا کلاسیک اخیرا بهبود یافته است.

if-this-is-true-lunc-and-apt-might-start-a-bull-rally-soon

شاخص AltRank یک معیار ارزیابی منحصربه‌فرد است که توسط پلتفرم اجتماعی LunarCRUSH محاسبه شده و عملکرد واقعی قیمت یک آلت‌کوین را نسبت به بیت کوین و شاخص‌های مربوط به فعالیت اجتماعی در نظر می‌گیرد. شایان ذکر است، هر زمان که شاخص Altrank بهبود یابد، احتمال افزایش قیمت وجود دارد.


تجزیه و تحلیل چارت روزانه آپتوس نشان می‌دهد که کاهش قیمت بیشتری در پیش است. با این وجود، در صورتی که گاوها موفق به ایجاد یک رالی شوند، قیمت در سطح ۱۱ دلار با مقاومت روبرو خواهد شد.


به طور مشابه، چارت روزانه ترا کلاسیک نیز حکایت از ادامه نزول قیمت دارد، اما شاخص قدرت نسبی (RSI)، در حال حرکت به سمت منطقه اشباع فروش است.


اگر RSI وارد این منطقه شود، ممکن است فشار خرید بیشتر شده و در نتیجه، قیمت این توکن افزایش یابد.


انتهای خبر

0
0