رمزارز نیوز
1402/12/02
19:00
بایننس از جدیدترین پروژه لانچ‌پول خود رونمایی کرد! توکن بازی PORTAL…

بایننس اخیرا چهل و هفتمین پروژه لانچ‌پول خود را با نام پورتال (PORTAL) معرفی کرده است. پورتال با رویکرد نوآورانه خود برای تسهیل تعاملات میان بلاکچینی، آماده است تا صنعت بازی را متحول کند.


کاربران با استفاده از پورتال می‌توانند تجربه کاربری یکپارچه‌ای داشته باشند که از مرزهای بازی‌های سنتی فراتر خواهد رفت. انتشار خبر مربوط به پشتیبانی بایننس از این پروژه، منجر به افزایش قیمت بایننس کوین (BNB) شده است.لانچ‌پول PORTAL از دقایق ابتدایی روز ۲۲ فوریه آغاز به کار خواهد کرد.


همچنین، انتظار می‌رود سایت رسمی پورتال تا ساعات آینده فعال شود و اطلاعات و منابع ضروری را در اختیار کاربران قرار دهد.


همچنین، پورتال قرار است در تاریخ ۲۹ فوریه ساعت ۱۰:۰۰ (UTC) فهرست شدن خود در صرافی بایننس را به صورت رسمی اعلام کند.


فهرست شدن PORTAL در بایننس، نقطه عطف مهمی برای این پروژه است و آمادگی آن برای پذیرش گسترده‌تر در جامعه ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد.


پس از فهرست شدن، معامله‌گران به جفت‌های معاملاتی نظیر PORTAL/BTC، PORTAL/USDT، PORTAL/BNB، PORTAL/FDUSD و PORTAL/TRY دسترسی خواهند داشت.


علاوه بر این، بایننس پس از فهرست کردن این توکن، برچسب سید (Seed) را به آن اضافه خواهد کرد. این برچسب برای دارایی‌های تازه ارائه‌شده که احتمال نوسان قیمت آن‌ها بالا است، استفاده می‌شود.


این برچسب همچنین می‌تواند توجه سرمایه‌گذارانی را که به دنبال خرید یک دارایی در مراحل اولیه ارائه آن و کسب سود‌های کلان هستند، جلب کند.


انتهای خبر

0
0