آکادمی هلاکوئی
1401/05/15
19:40
با ظهور یک الگوی قیمتی قریب الوقوع در نمودار هفتگی، هولدرهای شیبا اینو تغییر جهت می‌دهند

شیبا اینو (Shiba Inu) شاهد اضافه شدن هولدرهای…

شیبا اینو (Shiba Inu) شاهد اضافه شدن هولدرهای جدیدی در هفته های اخیر بوده است، اما پویایی ترکیب هولدرهای آن بر اساس زمان نگهداری در حال تغییر است. این در حالی است که شیبا اینو در حال ثبت تعداد بیشتری از «هودلرها» است که، به گفته IntoTheBlock، این دارایی را برای بیش از یک سال نگه داشته‌اند. برعکس، هولدرهای میان‌مدت یا به اصطلاح معامله‌گران نوسانی، اندکی کاهش یافته‌اند و هولدرهای کوتاه‌مدت هم تا حد زیادی ثابت مانده‌اند.


بر اساس داده‌های IntoTheBlock درباره ترکیب هولدرها برحسب زمان نگهداری، ۲۷ درصد از هولدرهای SHIB رمزارزهای خود را برای بیش از یک سال نگه داشته‌اند، ۶۹ درصد آنها این رمزارز را ظرف یک سال نگه داشته‌اند و ۴ درصد نیز شیبا را برای کمتر از یک ماه نگه داشته‌اند.


تقریبا یک هفته پیش، U.Today درصد هولدرهای بلندمدت شیبا اینو را ۲۶٪ گزارش کرد، در حالی که هولدرهای میان‌مدت در آن زمان ۷۰٪ بود و تنها ۴٪ کمتر از یک ماه رمزارزهای خود نگه داشتند.


“تغییر جهت” به هولدرهای بلندمدت بیشتر از هولدرهای کوتاه‌مدت بوده و ممکن است به معنای تغییر تمرکز سرمایه‌گذاران از دیدگاه کوتاه‌مدت به بلندمدت باشد.


شیبا اینو سومین هفته مثبت متوالی خود را می‌بندد


شیبا اینو قرار است سومین هفته مثبت متوالی خود را از اواسط جولای (اواخر تیر) رقم بزند. به طور کلی، شیبا اینو از اواخر ژوئن (اوایل تیر)، زمانی که قیمت‌ها سقوط کردند، پنج هفته از هفت هفته را مثبت ثبت کرده است. شیبا اینو در حال حاضر در یک الگوی مثلثی با حمایت نزدیک به ۰/۰۰۰۰۰۷۱ دلار در نمودار هفتگی خود معامله می‌شود. الگوی مثلثی یک الگوی تثبیت است که در روند میانی رخ می‌دهد و معمولا منجر به شکست قیمت می‌شود.


در زمان انتشار این مقاله، SHIB با اندکی افزایش قیمت در ۰/۰۰۰۰۱۲۱ دلار معامله می‌شود.


هجوم به شیبا اینو


تعداد تراکنش های بزرگ یک معیار مفید برای ردیابی تراکنش های بیش از ۱۰۰،۰۰۰ دلار است. از آنجایی که این مقدار پول برای معامله‌گران کوچک در دسترس نیست، این اندیکاتور به عنوان نماینده تعداد تراکنش‌های نهنگ‌ها و بازیگران سازمانی عمل می‌کند.


بر اساس داده‌های IntoTheBlock، تراکنش‌های بزرگ شیبا اینو ۱۶۲ درصد افزایش یافته که نشان می‌دهد حجم بالایی به طور بالقوه توسط بازیکنان بزرگ در ۲۴ ساعت گذشته خریداری شده است. بر اساس داده‌های WhaleStats، شیبا اینو در بین ۱۰ رمزارز برتر خریداری شده توسط ۵۰۰۰ نهنگ بزرگ اتریوم قرار گرفته است.


2022 08 06 19 14 12 Shiba Inu Owners Switch Sides as Impending Price Pattern Appears on Weekly Chart - با ظهور یک الگوی قیمتی قریب الوقوع در نمودار هفتگی، هولدرهای شیبا اینو تغییر جهت می‌دهند

تجزیه و تحلیل WhaleStats از ۱۰۰ هولدر برتر شیبا اینو نشان می‌دهد که میانگین موجودی و ارزش SHIB این دسته از هولدرها به ترتیب ۲۶/۷۳ درصد و ۲۸/۲۹ درصد و حجم معاملات ۲۴ ساعته برای این دسته از آدرس‌ها نیز ۹۲۱ درصد افزایش یافته است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0