آکادمی هلاکوئی
1401/02/20
18:40
فعال شدن نمونه تجزیه و تحلیل Anchain Web۳ در الروند!

الروند(Elrond)، یک پلتفرم قراردادهای هوشمند با کارایی بالا،…

الروند(Elrond)، یک پلتفرم قراردادهای هوشمند با کارایی بالا، شفافیت و انطباق با قوانین خود را با ادغام یکی از قدرتمندترین ابزارهای تجزیه و تحلیل Web۳، ارتقاء می دهد.


شبکه الروند ابزار آنچین (Anchain) را برای تجزیه و تحلیل Web۳ ادغام می کند


طبق اعلامیه رسمی تیم Elrond، یک پلتفرم قراردادهای هوشمند نسل جدید برای dApps و DeFis، با Anchain.AI، یک پلتفرم تحلیلی مبتنی بر بلاک چین، وارد همکاری شده است.


الروند 1 - فعال شدن نمونه تجزیه و تحلیل Anchain Web3 در الروند!

یعنی ابزارهای تحلیلی Anchain بر روی پلتفرم الروند مستقر شدند و موانع شفافیت و انطباق با مقررات خود را از بین می برد.


وقتی صحبت از شفافیت و انطباق با مقررات به میان می‌آید، ابزارهای Anchain سخت‌گیرانه‌ترین الزامات موسسات مالی بزرگ مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، نهادهای دولتی و سازمان‌های نظارتی، صرافی های دارایی دیجیتال و سایر موسسات Web۲ و Web۳ را برآورده می‌کنند.


بنیامین مینکو(Beniamin Mincu)، مدیر عامل شبکه الروند، تاکید می کند که شرکت او متعهد به بالاترین استانداردهای انطباق با مقررات موجود برای یک استارت آپ ارز دیجیتال است:


“ما در حال برداشتن گام‌های تعیین‌کننده برای ادغام فناوری بلاک چین در سیستم مالی جهانی هستیم. موسسات مالی بین‌المللی و اقتصادهای ملی می‌توانند با استفاده از معماری مقیاس‌پذیر ما فعالیت و همکاری کنند. بنابراین ضروری است که آنها به بالاترین سطوح انطباق و جلوگیری از تقلب دسترسی داشته باشند. Anchain.AI یک توانمندساز بزرگ در این زمینه است.”


الروند به طور گسترده انطباق مقرراتی خود را پیش می برد


ویکتور فانگ(Victor Fang)، مدیرعامل AnChain.AI، مطمئن است که محصولات شرکت او در این مرحله از توسعه این صنعت ضروری هستند، زیرا تنظیم‌کننده‌ها در تلاش برای درک ارز دیجیتال میباشند:


“ما در نقطه عطفی هستیم که شرکت‌ها و دولت‌ها به سرعت متوجه می‌شوند که فناوری بلاک چین برای افزایش کارایی و رشد پایدار، ضروری شده است. مجموعه تحلیلی Anchain.AI نسل بعدی Web۳ آنالیز فناوری امیدوارکننده الروند را تکمیل می‌کند و به آن برتری مهمی می‌دهد. همچنین آن را قادر می سازد تا هجوم تقاضای نهادی جدید را برآورده کند.”


الروند پس از تعدادی مشارکت های مهم، مجوز پول الکترونیکی، مجوز ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) و توانایی صدور کارت های نقدی در منطقه اقتصادی اروپا (EEA) را به دست آورد.


همچنین، با مشارکت اخیر MEXC Global، بلاک چین الروند خدمات خود را در ۲۰۰ کشور در سراسر جهان در دسترس قرار داد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0