مبین تحلیل
1399/11/14
09:35
#نبض_بازار 📌 بلایای صف نشینی 🔸 بازاری که هنوز به صف نشینی عادت داشته و به راحتی می توان نقدینگی را بازی داد و از این صف به صف دیگری کشاند، روند ...

#نبض_بازار



📌 بلایای صف نشینی



🔸 بازاری که هنوز به صف نشینی عادت داشته و به راحتی می توان نقدینگی را بازی داد و از این صف به صف دیگری کشاند، روند کاریکاتوری به خود می گیرد و انتظار رفتار منطقی نباید از آن داشت.



🔸 تا ابتدای هفته ۱۰ سهم با بیشترین ارزش معاملات متعلق به نمادهای بزرگ از صنعت #پالایشی و #خودرویی و #بانکی بود که اثری هم از اتفاق خاصی در این صنایع نبود، جز کاهش بیش از حد قیمت #پالایش_یکم و #دارایکم . ولی امروز #پالایشی که هر روز ۱۰٪ مثبت بود و به حباب ۴۰٪ رسیده بود صف فروش ۱۰٪ منفی شده و تنها نمادهای بزرگ بازار در ۱۰ سهم برتر ارزش معاملات #شستا و #شپنا هستند که قابل مقایسه با ارزش معاملات روزهای گذشته نیستند.



🔸 ورود مجدد فرآیند #پیش_بینی توسط شرکت ها هم به این رفتار غیرمنطقی بازار اضافه شده؛ پیش بینی هایی که تجربه سال های گذشته نشان داده که در نمادهای تاثیرگذار یا بیش از حد محتاطانه بوده و یا شبیه #آکنتور بدبینی به صورت های مالی اصلی و پیش بینی ها را ایجاد کرده است.



انتهای خبر

0
0