آکادمی هلاکوئی
1401/06/20
08:20
اولین پلتفرم وام دهی NFT کاردانو مسابقه ای با جایزه ۲۵۰۰۰ دلاری برگزار می کند

اولین پروتکل وام دهی و استقراض NFT شبکه…

اولین پروتکل وام دهی و استقراض NFT شبکه کاردانو با نام Aada Finance، از برگزاری یک مسابقه یافتن باگ قبل از راه اندازی شبکه اصلی خود در روز ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) خبر داد. بر اساس پست وبلاگی منتشر شده توسط این پلتفرم، پاداش ۲۵۰۰۰ دلاری برای کشف یک آسیب پذیری در این قرارداد هوشمند در نظرگرفته شده است.


پس از ماه‌ها استفاده عمومی از شبکه آزمایشی Aada Finance، این پلتفرم اکنون آماده راه‌اندازی نسخه اول تحت عنوان “Aada V۱” است که کاربران را قادر می‌سازد با استفاده از تکنیک ویژه اوراق قرضه غیرقابل تعویض دارایی‌ها را به یکدیگر قرض دهند.


در واقع قرار است Aada Finance قبل از راه اندازی هاردفورک واسیل (Vasil) که پیش بینی می شود در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) اتفاق بیفتد، در شبکه اصلی راه اندازی شود. چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، در اظهارات اخیر خود مدعی شده است واسیل امکان راه اندازی dApp های جدید را فراهم می کند.


طبق به‌روزرسانی‌های اخیر IOG، حدودا نیمی از ۱۲ صرافی برتر بازار به لحاظ نقدینگی، یعنی بایننس، MEXC، Bitrue، AAX، WhiteBIT و BKEX، آمادگی خود برای پذیرش واسیل را اعلام کرده اند. کوین بیس و سه صرافی دیگر در حال به روز رسانی گره های خود هستند. ده صرافی دیگر نیز گفته اند به زودی اقدامات لازم برای این کار را انجام می دهند. از سوی دیگر، نزدیک به ۵۰ درصد از بهترین dApp های شبکه کاردانو به وضعیت “تست شده” رسیده اند در حالی که بقیه “در حال آزمایش” هستند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0