آکادمی هلاکوئی
1401/04/25
18:10
نرخ توکن سوزی SLP برای اولین بار از آگوست ۲۰۲۱ از نرخ ضرب آن فراتر رفت

توکن Smooth Love Potion (SLP)، یکی از دو…

توکن Smooth Love Potion (SLP)، یکی از دو توکن اصلی اکوسیستم بازی بلاک چینی Axie Infinity، توکنومیک خود را تشکیل داد. به این ترتیب، علاقه مندان به GameFi معیارهای آن را از نزدیک تماشا می‌کنند.


نسبت توکن سوزی/ضرب SLP منفی می‌شود


یکی از علاقه‌مندان به Axie Infinity با نام مستعار @maxbrand۹۹ در توییتر الگوی غیرعادی توکنومیک این بازی را نشان داده است. طبق مشاهدات او، تیم Axie Infinity توکن Smooth Love Potion (SLP) را بیش از آنچه در روزهای گذشته ضرب کرده باشد، نابود کرده است.


این وضعیت در ۱۴ جولای ۲۰۲۲ (۲۳ تیر) ثبت شده است. @maxbrand۹۹ در توییت خود اعلام کرد که قبلا در آگوست ۲۰۲۱ (مرداد ۱۴۰۰) یعنی تقریبا یک سال پیش نیز این وضعیت ثبت شده بود.


نرخ توکن سوزی SLP از ۲۶ ژوئن ۲۰۲۲ (۵ تیر) افزایش یافته است. در همین حال، در ۱۰ روز گذشته، این روند با کاهش نرخ ضرب SLP همراه بوده است.


لازم به ذکر است که در ۱۴ جولای، Axie Infinity کمپین ویژه “پرورش” خود را با نام Lunacian Summer آغاز کرد. با فعال بودن این کمپین، طرفداران Axie Infinity می‌توانند اسکین های انحصاری برای Axie های خود دریافت کنند.


قیمت SLP هنوز ۹۹ درصد نسبت به ATH خود کمتر است


پیش از این، چنین کمپین هایی در سه ماهه سوم ۲۰۱۸ و سه ماهه سوم ۲۰۱۹ راه اندازی شده بودند. علاقه مندان توانستند “Summer Axies” منحصر به فرد را ایجاد کنند و از آنها در مکانیزم های بازی استفاده کنند.


پس از راه اندازی Lunacian Summer، قیمت توکن SLP بیش از ۱۷/۶ درصد افزایش یافت و از ۰/۰۰۳۴ دلار به بیش از ۰/۰۰۴ دلار رسید. با این حال، SLP همچنان یکی از بدترین عملکردها را در بین سنگین وزن های GameFi دارد: قیمت این توکن از زمان ثبت رکورد در می ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰)، ۹۹/۱ درصد کاهش یافته است.


همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شده بود، بلومبرگ کریپتو یک مقاله طولانی را در مورد ظهور و سقوط توکنومیک Axie Infinity منتشر کرد. یکی از علاقه مندان ناراضی آن ادعا کرد که بسیاری از بازیکنان تمام وقت آن می‌توانستند در مک دونالد کار کنند و درآمد بیشتری نسبت به انجام این بازی داشته باشند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0