اخبار شرکت‌ها و مجامع بورسی
1402/08/09
21:55
‍❇️ تکمیل زنجیره تامین در #دتماد ▪️ به گزارش کانال اخبار شرکتها و مجامع گزارش شستا رسانه، شرکت تولید مواد اولیه داروپخش بزرگترین تولید کننده مواد...

❇️ تکمیل زنجیره تامین در #دتماد



▪️ به گزارش کانال اخبار شرکتها و مجامع گزارش شستا رسانه، شرکت تولید مواد اولیه داروپخش بزرگترین تولید کننده مواد موثره دارویی نارکوتیک و غیر نارکوتیک کشور و یکی از شرکت های گروه دارویی تامین (TPICO) با تکمیل زنجیره تامین به ویژه در خصوص برخی از محصولات راهبردی، برنامه ریزی موثری را برای نیازهای دارویی کشور در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۲ صورت داده است که نتایج آن در حوزه نظام سلامت کشور به زودی قابل رصد می باشد.



🔹مدیرعامل تماد گفت: مواد اولیه استامینوفن و سیپروفلوکساسین از محصولات راهبردی در حوزه انسانی و فلورفنیکل از دسته داروهای دامی هستند که کل نیاز شرکت های دارویی کشور را تا پایان سال ۱۴۰۲ تامین خواهیم نمود.



🔸 وی افزود: این خبر خوب را هم می توان داشت که هدف گذاری ما در استامینوفن، تامین ۸۰ درصد مواد موثره این محصول پر کاربرد و مورد نیاز کشور می باشد که تا اسفند ماه امسال محقق خواهد شد که در نوع خود ثبت رکوردی جدید است.



🔹میرزایی از برنامه ریزی کلان تماد در توسعه سبد محصولات و تکمیل زنجیره تامین توضیحات بیشتری را ارائه کرد و گفت: متفورمین پودر یکی دیگر از محصولات راهبردی است که ۵۰ درصد نیاز کشور را تا پایان سال جاری تامین خواهیم کرد. در حوزه دانش فنی و تکمیل زنجیره تامین هم اقدامات بسیار موثر و جدیدی برداشته شده است که در آینده نزدیک به آن خواهیم پرداخت.



⏺⏺⏺⏺⤵⤵️⤵️⤵️


📣کانال اخبار مجامع

انتهای خبر

0
0