بورس۲۴
1402/02/04
09:28
سهم «های وب» یک ماهه ۵۵ درصد بازدهی داد...

بورس ۲۴: داده گستر عصر نوین در ماه پایانی سال ۱۴۰۱ موفق به کسب ۲۰۱ میلیارد تومان درآمد شد. درآمد های شش ماهه گذشته شرکت روند صعودی مطلوبی داشته است.

سهم «های وب» یک ماهه 55 درصد بازدهی داد...

بورس۲۴ : داده گستر عصر نوین در ماه پایانی سال ۱۴۰۱ موفق به کسب ۲۰۱ میلیارد تومان درآمد شد. درآمد های شش ماهه گذشته شرکت روند صعودی مطلوبی داشته است. درآمد زمستانی شرکت با رشد ۱۳۸ میلیاردی (۴۱٪) نسبت به فصل پاییز از ۳۳۶ به ۴۷۴ میلیارد تومان رسیده است. درآمد دی و بهمن ماه به ترتیب ۱۳۲ و ۱۴۰ میلیارد تومان گزارش شده و با در نطر گرفتن درآمد ۲۰۱ میلیاردی اسفند ماه ، شاهد رشد ۶۹ میلیاردی نسبت به دی و ۶۱ میلیاردی نسبت به بهمن ماه هستیم. جدول زیر روند درآمدی شرکت را در شش ماهه گذشته نشان می دهد:


11

مجموع درآمد های سال مالی ۱۴۰۱ با افزایش ۱۰۳ میلیاردی نسبت به مقطع مقایسه ای ، ۲.۷۲ همت محاسبه شده است. رشد ۲۱۶ میلیاردی درآمد های فروش تجهیزات ( رشد ۷۷٪ از ۲۱۶ به ۴۹۵ میلیارد تومان ) بیانگر عملکرد مطلوب مدیریت در این بخش می باشد. همچنین درآمد حاصل از ارائه خدمات FCP نیز با رشد ۳۰ میلیاردی نسبت به سال مالی قبل به ۳۸۴.۸ میلیارد تومان رسیده است.


ارائه خدمات عمده فروشی پروانه FWA یکی دیگر از خطوط درآمدی شرکت بوده که دستخوش تغییرات مطلوبی شده است. با توجه به اطلاعیه جدید شرکت مبنی بر ارتقا پروانه انتقال داده که امکان ارائه خدمات شبکه ۵G و بالاتر را میسر می سازد، می توان انتظار ادامه این روند مثبت درآمدی را داشت.


12

ارائه خدمات IT دیگر بازوی درآمدی شرکت می باشد. در فصل زمستان ، مجموعا ۷۴.۹ میلیارد درآمد از این محل عاید شرکت شده که نسبت به فصل قبلی ، ۱۱ میلیارد رشد داشته است. در اسفند ماه ، ارزش درآمد های این بخش با رشد ۲۹۰٪ نسبت به ماه قبلی به ۴۶ میلیارد تومان رسیده است


13

سایر اطلاعات با اهمیت :


آوای ارتباط نوین خاور میانه ( آواسل ) از شرکت های زیر مجموعه های وب ( مالکیت ۱۰۰٪) درسال مالی ۱۴۰۱ ، عملکرد مطلوبی داشته و موفق به رشد ۷۴٪ درآمد های عملیاتی ، رشد ۶۴٪ سود ناخالص ، رشد ۱۰۲٪ سود عملیاتی و جهش ۲۲۴٪ سود خالص شده است. سود هر سهم این شرکت از ۹۵ تومان در سال مقایسه ای به ۳۰۸ تومان رسیده است (رشد ۲۲۴٪).


اهم اطلاعات تابلوی سهم به شرح زیر است :


قیمت پایانی : ۳.۳۷۹ ریال


ارزش بازار : ۱۰۱.۳۷۰ میلیارد


نسبت P/E : ۴.۹۵


نسبت P/E گروه : ۶.۳


بازدهی از ابتدای اسفند ماه : ۵۵٪


نمودار تکنیکالی سهم نیز به شرح زیر است:


1
انتهای خبر

0
0