سهامیاب - آموزش بورس
1399/12/05
08:05
#برقی ✍️ در گروه برقی دو نماد #بموتو و بترانس در فروش ماهانه و گزارش‌ها شرایط خوبی دارند اما در بازار زیر مشت و لگد فروشنده‌ها قرار دارند. در بموت...

#برقی



✍️ در گروه برقی دو نماد #بموتو و بترانس در فروش ماهانه و گزارش‌ها شرایط خوبی دارند اما در بازار زیر مشت و لگد فروشنده‌ها قرار دارند. در بموتو فروش دی و بهمن به ترتیب ۱.۱۱۱ میلیارد و ۱.۸۴۴ میلیارد و مجموع فروش دوره ۵ ماهه ۴.۸۲۸ میلیارد ریال بوده است. این رقم برای دوره مشابه سال گذشته ۳.۳۱۳ میلیارد بوده است. رشد ۴۵ درصدی فروش عمدتا ناشی از رشد نرخ الکتروموتورها بوده است.



✅ اما در #بترانس عملکرد به شکل واضحی تغییر کرده است. این شرکت تا پایان دوره ۹ ماهه ۹.۲۲۹ میلیارد ترانسفورماتور فروخت. فروش شرکت در دی ماه ۲.۵۷۲ میلیارد و در بهمن با رشد مجدد به ۳.۲۱۵ میلیارد رسیده است. در واقع فروش ماه یازدهم، ۱۷۰ درصد بیشتر از میانگین فروش ۱۰ ماه نخست سال بوده و این موضوع تحول بزرگ در بترانس را نشان می‌دهد. گفتنی است، مجموع فروش شرکت تا پایان دوره ۱۱ ماهه ۱۵.۰۱۶ میلیارد ریال بوده است. به نظر بترانس در کوارتر آخر به اندازه کل فروش ۹ ماهه، درآمد کسب کند. هر چند که فعلا سهم زیر بار صف فروش است.



انتهای خبر

0
0