آکادمی هلاکوئی
1401/04/24
11:30
اپن سی ۲۰ درصد از کارکنان خود را به خاطر “زمستان کریپتو” اخراج می کند

بازار نزولی بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها تاثیر منفی بر…

بازار نزولی بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها تاثیر منفی بر سطح کارکنان شرکت‌های بزرگ ارزهای دیجیتال، از جمله صرافی‌ها، پلتفرم‌های وام دهی و بازارها داشته است.


بازار توکنهای غیرقابل تعویض (NFT) OpenSea روز پنجشنبه اخراج گسترده کارکنان خود را اعلام کرد و با پیوستن به دیگر شرکت‌های ارز دیجیتال در یکی از پرنوسان‌ترین دوره‌های تاریخ صنعت، تعداد کارمندان را کاهش داد.


دیوین فینزر، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، بعد از ظهر پنجشنبه در توییتر فاش کرد که شرکتش ۲۰ درصد از کارکنان خود را اخراج می کند. فینزر در پیامی طولانی که به کارمندان رساند، «ترکیبی بی‌سابقه از زمستان کریپتو و بی‌ثباتی گسترده اقتصاد کلان» را عامل اخراج‌ها دانست.


20220715 110659 - اپن سی 20 درصد از کارکنان خود را به خاطر

وی گفت: باید شرکت را برای احتمال رکود طولانی مدت آماده کنیم و افزود:


تغییراتی که امروز انجام می‌دهیم، ما را در موقعیتی قرار می‌دهد که بتوانیم چندین سال فعالیت خود را تحت سناریوهای مختلف زمستان کریپتویی حفظ کنیم (۵ سال در حجم فعلی)، و به ما اطمینان زیادی می‌دهد که فقط یک بار باید این فرآیند را طی کنیم. ”


اخراج ها نشان دهنده وضعیت وخیم بازار ارزهای دیجیتال است که ارزش ترکیبی آن در مقایسه با اوج سال گذشته بیش از دو سوم کاهش یافته است. این که OpenSea، بزرگترین بازار NFT در جهان از نظر حجم، در حال کاهش مشاغل بود، این درک واضح را نشان می دهد که هیچ شرکتی از نزول به اصطلاح زمستان کریپتویی در امان نیست.


اخراج انبوه کارکنان در شرکت‌های ارز دیجیتال در ماه‌های اخیر به یک امر عادی تبدیل شده است و شرکت‌هایی مانند Gemini، Crypto.com، BlockFi و Coinbase صدها شغل را کاهش داده‌اند. بر اساس یک تخمین، شرکت‌های رمزنگاری تنها در ماه ژوئن ۱۷۰۰ حقوق و دستمزد از دست دادند.


همانطور که گفته شد، هر شرکتی در این فضا کارمندان خود را کاهش نمی دهد. غول‌های صرافی Binance، Kraken و FTX هر کدام مجددا برنامه‌های خود را برای اضافه کردن کارکنان بیشتری در ماه‌های آینده تایید کرده‌اند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0