رمزارز نیوز
1403/05/02
17:30
تحلیل جدید پالیگان: انتخابات آمریکا چگونه می‌تواند باعث صعود قیمت MATIC شود؟

پیش‌بینی‌ها حول قیمت پالیگان (MATIC) به دلیل افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به این ارز دیجیتال، صعودی شده‌اند. قیمت پالیگان با وجود قرار گرفتن این شبکه در بین ۵ بلاکچین برتر از لحاظ…

پیش‌بینی‌ها حول قیمت پالیگان (MATIC) به دلیل افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به این ارز دیجیتال، صعودی شده‌اند.


قیمت پالیگان با وجود قرار گرفتن این شبکه در بین ۵ بلاکچین برتر از لحاظ بالاترین فعالیت توسعه‌ای، عقب مانده است و در حال حاضر با حدود ۱.۵ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در محدوده ۰.۵۵ دلار قرار دارد.


نمودار قیمتی پالیگان نشان‌دهنده یک روند نزولی است، اما این ساختار بازار معمولا به سمت بالا بریک‌اوت می‌کند. این امر می‌تواند قیمت پالیگان را تا ۱۴۸ درصد افزایش دهد و به بالای ۱ دلار برساند.

matic-price-forecast-will-polygon-ride-us-elections-to-beat-bnb-chain-eth-ecosystems

از طرفی، پالیگان با یک منطقه حمایتی که اکنون به مقاومت تبدیل شده (بین ۰.۴۹ دلار و ۰.۵۷ دلار)، مواجه است که ممکن است قیمت را پایین نگه دارد. قیمت این ارز دیجیتال همچنین زیر میانگین‌های متحرک ساده ۵۰ و ۲۰۰ روزه قرار دارد که مقاومت‌هایی در حدود ۰.۵۷ دلار و ۰.۷۱ دلار ایجاد کرده‌اند.


در بازه زمانی ۴ ساعته نیز، الگوی سقف دوقلو در حال شکل‌گیری است که یک الگوی بازگشتی نزولی است و می‌تواند باعث کاهش قیمت در کوتاه‌مدت شود. شاخص قدرت نسبی (RSI) هم در محدوده ۴۷ و خنثی قرار دارد، اما نشانه‌هایی از افزایش مومنتوم صعودی را نشان می‌دهد.


طبق گزارش‌ها، شبکه پالیگان در حال حاضر پس از اتریوم و بایننس، به عنوان سومین شبکه برتر از لحاظ فعالیت توسعه‌ای شناخته می‌شود و پیشی گرفتن از این دو شبکه کار آسانی نیست.


با این حال، بزرگترین بازار پیش‌بینی سیاسی جهان یعنی پلی‌مارکت (Polymarket) بر روی پالیگان اجرا می‌شود و این بازار به دلیل انتخابات آتی ایالات متحده، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.


طبق داده‌های موجود، در ۲۲ جولای، حجم معاملات در این بازار به بالاترین میزان خود در ۲۸ روز اخیر رسید و رقم ۲۶۶ میلیون دلار را ثبت کرد. کیف‌پول‌های فعال در این پلتفرم نیز از ۳۴۰۰۰ فراتر رفته است. این آمار نشان‌دهنده افزایش محبوبیت شبکه پالیگان با نزدیک شدن به روز انتخابات آمریکا است.


نکته قابل توجه دیگر این است که پالیگان برای توسعه عملکرد خود، در حال همکاری با شبکه تون (TON) تلگرام نیز هست.


انتهای خبر

0
0