آکادمی هلاکوئی
1401/03/21
17:20
جمع آوری سرمایه ۶۰۰ میلیون دلاری توسط فلیکس کپیتال برای رشد وب۳

این روزها بیشتر شرکت های سرمایه گذاری ریسک…

این روزها بیشتر شرکت های سرمایه گذاری ریسک پذیر از سراسر جهان، توجه خود را به Web۳ معطوف کرده‌اند، حوزه جدیدی که اینترنت و رمزارزها را در هم آمیخته است. یکی از این شرکت ها Felix Capital، یک شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر (VC) مستقر در لندن است که طرح تجاری خود را گسترش داده تا وب۳ را به عنوان بخشی از منافع فعلی خود در بر بگیرد. با آخرین دور جمع‌آوری سرمایه، این شرکت ۶۰۰ میلیون دلار به دست آورد که از هدف اولیه ۵۰۰ میلیون دلاری خود نیز فراتر رفته است.


برای این شرکت، این چهارمین و بزرگترین جمع آوری سرمایه تا به امروز است که کل دارایی های تحت مدیریت آن را به ۱.۲ میلیارد دلار رسانده است. در یک پست وبلاگی، این شرکت توضیح داد که این سرمایه برای حمایت از ۲۰ تا ۲۵ شرکت دیگر طی چند سال آینده در سراسر اروپا و آمریکای شمالی استفاده خواهد شد.


این شرکت درباره گنجاندن عناصر وب۳ در سرمایه گذاری های بعدی خود اظهار داشت:


“ما در حال گسترش حوزه های مورد علاقه مان هستیم و برنامه ریزی می‌کنیم که قرار گرفتن در معرض وب۳، پلتفرمی جدید برای خلاقیت و البته کارآفرینی را افزایش دهیم. در راستای ماموریت ما برای مشارکت با بنیانگذارانی که می خواهند تاثیر مثبتی بر جهان داشته باشند، اضطرار برای داشتن یک سبک زندگی پایدارتر یک موضوع محوری مهم خواهد بود.”


فردریک کورت (Frederick Court)، رئیس فلیکس کاپیتال، معتقد است که رکود فعلی بازار بر عملکرد آن تاثیری نمی‌گذارد، زیرا سرمایه گذاری های این شرکت «اساسا یک تجارت بلندمدت است و ساخت یک شرکت عالی به زمان طولانی نیز نیاز دارد».


رشد سرمایه گذاری در وب۳


وب۳ در حال تبدیل شدن به یک موضوع تکراری برای VCهایی است که می خواهند تمرکز سرمایه گذاری خود را گسترش دهند. فلیکس کپیتال تنها یکی از شرکت هایی است که قصد دارد از شرکت ها در محیط وب۳ حمایت کند و تعدادی دیگر از شرکت ها نیز بخشی از سرمایه گذاری خود را به این حوزه جدید اختصاص داده اند.


در ۹ ژوئن (۱۹ خرداد)، Solana Ventures، بازوی سرمایه گذاری سولانا، اعلام کرد که ۱۰۰ میلیون دلار برای حمایت از محصولات و شرکت های مبتکر وب۳ در کره جنوبی اختصاص خواهد داد. همچنین، در ۳ ژوئن (۱۳ خرداد)، بایننس لبز از راه اندازی یک صندوق ۵۰۰ میلیون دلاری با تمرکز بر شرکت هایی که پیشنهاد گسترش کارکردهای رمزارزی با استفاده از بلاکچین و فناوری وب۳ را دارند، گزارش داده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0