بورس پرس
1400/09/07
10:47
توضیح شرکت درباره برنامه افزایش سرمایه، خرید ملک ، دعوی و ...

شرکت سرمایه گذاری حاضر در بازار پایه درخصوص برنامه افزایش سرمایه، خرید دو واحد ملک و عدم افشا، دعوی یک واحد از آپارتمان های در اختیار و ... ، دست به شفاف سازی زد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سرمایه گذاری فنی مهندسی مشانیر که پس از برگزاری مجمع سالانه، آماده بازگشایی نماد و انجام معاملات شده درخصوص برنامه افزایش سرمایه، خرید دو واحد ملک و عدم افشا، دعوی یک واحد از آپارتمان های در اختیار و ... ، دست به شفاف سازی زد.


براین اساس، نوید رضا مظفر جلالی مدیرعامل "ومشان" عطف به تذکرات مطرح شده در خصوص تصمیمات مجمع اعلام کرد: قبولی سمت حسابرسان اصلی و علی البدل و قبولی سمت اعضای هیات مدیره طبق سنوات گذشته بر اساس تایید در صورت جلسات انجام گرفته لذا موارد بصورت جداگانه ارسال می شود.


در خصوص افزایش سرمایه هیچ تصمیمی در هیات مدیره شرکت مصوب نشده و صرفا در پاسخ به سوال احدی از سهامداران بصورت مجازی مبنی بر برنامه افزایش سرمایه مطرح شد اگر برنامه‌ای باشد پس از تهیه و تصویب در هیات مدیره از طریق کدال اطلاع رسانی می شود.


در خصوص موضوع خرید دو واحد ملک و عدم افشا، هیچ گونه ملک جدیدی خریداری نشده و افشا در خصوص خرید ملک ۲۵ خرداد و ۱۸ تیر سال ۹۹ قبل از صورت گرفته است. در پی الزام افشای جزئیات املاک( زمین و ساختمان) حسب دستورالعمل صادره از سوی سازمان بورس در موعد مقرر به تاریخ دوازدهم مهر مجدد اطلاع رسانی شده است.


در خصوص دعوی مطروحه یک واحد از دو واحد آپارتمان های در اختیار شرکت ، موضوع مربوط به مستاجر سابق آن آپارتمان است. لذا موضوعی در خصوص افراز مالکیت و یا خطر و تهدید مالکیت آپارتمان مطرح نیست و صرفا مستاجر بوده و پیگیری حقوقی آن در مجمع قرائت شده است.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0