آکادمی هلاکوئی
1401/04/26
10:50
تحلیل تکنیکال سندباکس(SAND)؛ یک شنبه ۲۶ تیر

از زمانی که روند بازیابی رمزارز سندباکس (SAND)…

از زمانی که روند بازیابی رمزارز سندباکس (SAND) در اواخر ژوئن(اوایل تیر) آغاز شد، قیمت این رمزارز برای دومین بار متوالی نتوانست از مقاومت ۱.۲۸ دلاری عبور کند. با این حال، خریداران این آلت کوین با عقب نشینی اندک آن تلاش کردند که مومنتوم گاوی را افزایش دهد و در اثر آن ، قیمت به سمت سطح مقاومت مذکور بازگشت ، آیا SAND این بار موفق به عبور از این مانع خواهد شد ویاخیر؟


hDik5udk 300x171 - تحلیل تکنیکال سندباکس(SAND)؛ یک شنبه 26 تیر

در طول نیمه اول ماه ژوئن(۱۱ خرداد الی ۲۵ خرداد)، هولدرهای SAND ، سطح حمایت ۱.۲۷۵ دلاری را از دست دادند و از آن زمان، خریداران این رمزارز برای عبور از این مقاومت تلاش کردند. قیمت SAND سه بار ، مقاومت مذکور را مورد امتحان قرار داد که نشان می‌دهد معامله‌گران در این سطح قیمتی شروع به فروش SAND می کنند.


سندباکس آخرین باری که از مقاومت۱.۲۷ دلاری شروع به عقب نشینی کرد ، موفق شد که با ایجاد کندل ستاره صبحگاهی(morning star ) از سطح ۱.۰۵ دلاری بازیابی شود.


رالی حاصل شده منجر به جهش ۱۵.۶۴ درصدی قیمت SAND در چهار روز گذشته شد و آنرا به به مقاومت ۱.۲۷ دلاری نزدیک کرد. با این حال، کاهش حجم معاملات در طول این رالی نشان دهنده ضعف در تعهد خریداران است.


در صورتی که مجددا سندباکس از مقاومت مذکور شروع به عقب نشینی کند ، قیمت به مدت چند روز در محدوده ی ثابتی نوسان خواهد کرد و در نهایت به احتمال زیاد به سطح ۱ دلاری سقوط خواهد کرد.


از سوی دیگر، اگر مومنتوم گاوی به قدری باشد که بتواند بر فشار عرضه ناحیه ۱.۲۸ دلاری غلبه کند، قیمت این رمزارز یک روند بازیابی جدیدی را آغاز خواهد کرد.


شاخص های تکنیکال


اندیکاتور ADX در میان ابهامات فعلی در بازار رمزارزها ، یک روند نزولی پایدار را نشان می دهد. همچنین حاکی ازضعف مومنتوم فروشندگان در این روند است. بنابراین، هر گونه واگرایی، احتمال عبور SAND از سطح ۱.۲۸ دلاری را افزایش می دهد.


قیمت این رمزارز در ۲۴ ژوئن(۳ تیر) از خط میانی این شاخص عبور کرد که نشان دهنده بهبود احساسات فعالان بازار بود.این خط میانی در حال حاضر به عنوان یک سطح حمایتی برای SAND عمل می کند .


سطوح مقاومتی: ۱.۲ دلار و ۱.۵۳ دلار


سطوح حمایتی: ۰.۹۸ دلار و ۰.۷۹.۳ دلار





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coingape


انتهای خبر

0
0