آکادمی هلاکوئی
1400/05/27
18:10
رمزارز ADA با ورودی ۱.۳ میلیون دلار از موسسات مالی، از رقبای خود پیشی گرفت

بر اساس گزارش اخیر منتشر شده توسط شرکت…

بر اساس گزارش اخیر منتشر شده توسط شرکت مدیریت دارایی کوین شرز(CoinShares)، سرمایه گذاران بنیادی اخیرا بیش از سایر آلتکوین های برتر و بیت کوین به کاردانو(ADA) علاقه نشان داده اند.


ورود ۱.۳ میلیون دلار به رمزارز بومی بلاک چین کاردانو از بودجه سرمایه گذاری شده در ریپل(XRP)، رقیب آن XLM و DOT پیشی گرفته است.


Cardanos ADA 206x300 - رمزارز ADA با ورودی 1.3 میلیون دلار از مؤسسات مالی، از رقبای  خود پیشی گرفت

موسسات همچنان پول نقد را به ADA تبدیل می کنند و ۴۶ میلیون دلار در XRP سرمایه گذاری می کنند

گزارش CoinShares که در ۱۶ اوت(۲۵مرداد) منتشر شد نشان می دهد که ADA در مجموع ۱.۳ میلیون دلار در هفته گذشته از صندوق های سرمایه گذاری و دیگر موسسات مالی، وروردی پول داشته است.


در ماه گذشته، آنها ۲.۱ میلیون دلار در ارز کاردانو سرمایه گذاری کرده اند و حجم ورودی های سالانه آن بالغ بر ۳۹ میلیون دلار است. مجموع ADA تحت مدیریت CoinShares حدود ۴۷ میلیون دلار است.


پیشرو در خروجی ها همچنان ارز دیجیتال پرچمدار، بیت کوین است. در هفته گذشته، ۲۲ میلیون دلار از محصولات بیت کوین CoinShares و ۵۴.۹ میلیون دلار طی یک ماه گذشته برداشت شده است.


موسسات ۰.۴ میلیون دلار در استلار(XLM) طی هفته و ماه گذشته سرمایه گذاری کرده اند، ۱.۱ میلیون دلار را در XRP در سی روز اخیر و ۴۶ میلیون دلار در ماه گذشته سرمایه گذاری کرده اند.


کاردانو برای راه اندازی قراردادهای هوشمند آماده می شود

همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده بود، کاردانو قصد دارد در ۱۲ سپتامبر(۲۱شهریور) عملکردی را برای راه اندازی قراردادهای هوشمند به عنوان بخشی از هارد فورک آلونزو(Alonzo)، منتشر کند.


در حال حاضر، حداقل شش صرافی رمزارز در حال آماده سازی برای پشتیبانی از هارد فورک مورد انتظار هستند که به توسعه دهندگان اجازه می دهد قراردادهای هوشمند را روی کاردانو راه اندازی کنند.


طبق گزارش CoinGecko، کاردانو(ADA) سومین ارز رمزنگاری شده در بین ده سکه برتر در حال حاضر است.


با این حال، بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده توسط CoinMarketCap، در حال حاضر به سطح قیمتی ۱.۹۷ دلار نزول یافته است.


هفته گذشته، با پیش بینی اعلام تاریخی که در آن ویژگی های قراردادهای هوشمند عرضه می شود، از مرز ۲ دلار عبور کرد. این هفته نیز تنها ۹ درصد با عبور از بالاترین قیمت خود، ۲.۴۶ دلار در ماه مه(اردیبهشت) امسال فاصله داشت.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0