بورس پرس
1401/07/14
00:00
سه افزایش سرمایه جذاب و ۱۱۱، ۲۳ و ۱۶ درصدی توسط حسابرس تایید شد

افزایش سرمایه ۱۱۱، ۲۳ و ۱۶ درصدی بانک و دو شرکت بورسی از محل سود انباشته توسط حسابرس و بارزس قانونی تایید شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، با اظهار نظر حسابرس و بارزس قانونی سه شرکت ایران یاسا تایر و رابر، بانک کارآفرین و تامین سرمایه نوین به ترتیب افزایش سرمایه ۱۱۱، ۱۶ و ۲۳ درصدی از محل سود انباشته بلامانع و تایید شد.


بر این اساس، پیرو پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۱۱ درصدی شرکت ایران یاسا تایر و رابر از محل سود انباشته در ۸ شهریور ماه، اظهار نظر حسابرس در مورد این برنامه در سامانه کدال منتشر شد تا این شرکت بورسی یک گام دیگر در این مسیر بردارد.


همچنین پیرو پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۶ درصدی بانک کارآفرین از محل سود انباشته در ۱۴ شهریور ماه، اظهار نظر حسابرس در مورد این برنامه در سامانه کدال منتشر شد تا این شرکت بورسی یک گام دیگر در این مسیر بردارد.


در این میان به دنبال پیشنهاد افزایش سرمایه ۲۳ درصدی تامین سرمایه نوین از محل سود انباشته در ۲۱ شهریور ماه، اظهار نظر حسابرس در مورد این برنامه در سامانه کدال منتشر شد تا این شرکت بورسی یک گام دیگر در این مسیر بردارد.


به این ترتیب، تنها گام باقی مانده برای افزایش سرمایه "پاسا، وکار، تنوین"، تایید سازمان بورس و بانک مرکزی و صدور مجوز است که انتظار می رود طی روزهای آینده نتیجه مشخص و گام نهایی افزایش سرمایه ۱۱۱، ۱۶ و ۲۳ درصدی انجام شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0