ارزینکس
1401/03/07
10:02
💢 مروری بر پلتفرم کاربردی FUFU 🔘 پروژه امروز یک پلتفرم به نام FUFU است که با آن کاربر می‌تواند آزمون‌هایی را ایجاد کند و آن را با دوستان خود به اش...

💢 مروری بر پلتفرم کاربردی FUFU



🔘 پروژه امروز یک پلتفرم به نام FUFU است که با آن کاربر می‌تواند آزمون‌هایی را ایجاد کند و آن را با دوستان خود به اشتراک و نمایش بگذارد و از طریق سیستم پاداش دهی، پاداش و مشوق بدست بیاورد. البته این قسمت‌ها جزو کوچکی از هدف بزرگ پروژه است و ماموریت پروژه کمک به برندها برای استفاده از توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) و امور مالی غیرمتمرکز(DEFI) برای استقرار موفقیت‌آمیز کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال است.



اما در حال حاضر پلتفرم اصلی چندین محصول کاربردی برای عامه ایجاد کردند که در حال حاضر یک مورد از آن رونمایی شده و آن هم آزمون نام دارد. یک تورنومنت ساده که در آن کاربران موارد مورد علاقه خود را بین دسته‌های موجود انتخاب می‌کنند. دسته‌هایی با موضوع‌های فیلم و کتاب و سیاست و تاریخ و غیره. کاربران با انجام آزمون در صورت در درست بودن پاداش دریافت می‌کنند و می‌توانند آن را به اشتراک بگذارند. چون آزمون‌ها تماما توسط کاربران ایجاد می‌شود پس موضوع‌هایی که وجود دارد بر اساس صلاحیت و انتخاب کاربران است.



علاوه بر افراد آزمون‌ساز و آزمون دهنده‌گان افراد می‌توانند به تولید محتوا پیرامون هر موضوعی و اپلود ان بپردازند. نکته مهم این که کاربران و سازندگان محتوا و آزمون‌ها به عنوان پاداش مواردی به نام LOOP BALLS را دریافت می‌کنند. این توپ‌ها می‌توانند حاوی NFT باشند ویا توکن خود پروژه را داشته باشند و یا در کمال بدشانسی هیچ چیزی نداشته باشند. شرکت های بزرگ و معتبر و برند‌ها می‌توانند آزمون‌های خودشان را ایجاد کنند و به طرفداران خود از این طریق پاداش بدهند. خودشان می‌توانند مشخص کنند چه مقدار پاداش در توپ قرار بگیرد و یا کالاهایی را قراردهند تا به عنوان پاداش به کاربران ارسال بشود و یا NFTهای کلکسیونی باشند که با گذر زمان ارزش آنها بیشتر و بهتر بشود.




🔘 توکنومیک :


اسم توکن این پروژه FUFU است.


به تعداد یک میلیارد واحد از آنها وجود دارد و تنها ۷۱ میلیون واحد از آنها آزاد شده و مارکت کپی در حدود ۱۵۵ هزار دلار دارد.


این توکن با قیمت ۰.۰۰۲ دلار از صرافی‌های پنکیک سواپ قابل خریداری است.



از این توکن برای موارد زیر استفاده می‌شود :


- پرداخت کارمزد.


- توکن حکومتی.


- دادن پاداش.


- استیک کردن.



نحوه آزاد سازی توکن در عکس بالا آماده است و نحوه تقسیم بندی بدین شرح می‌باشد :


🔰 ۱. نقدینگی : ۳ درصد.



🔰 ۲. استیک کزدن : ۲۵ درصد.



🔰 ۳. فروش عمومی : ۱ درصد.



🔰 ۴. فروش خصوصی : ۲۷ درصد.



🔰 ۵. تیم : ۱۲ درصد.



🔰 ۶. توسعه دهنده‌ها : ۳۴ درصد.



🔰 ۷. مشاور و شریکان : ۸ درصد.



🔘 تیم :


موسس پروژه جناب چارلی راهی است.


سابقه کاری :


- مدیرعامل پروژهaster. Gg از سال ۲۰۱۶ تا الان ( ۶ سال).


- معامله‌گر و فروش سهام در شرکت MERRILL LYNCH به مدت شش سال.


- عضوی از گروه راهنمای شرکت PIXEL AWXXO به مدت دوسال.


- معامله‌گر در شرکت KOREA INVESTMENT به مدت یکسال.



جناب HK AHN به عنوان CTO پروژه است.


سابقه :


- ۵ سال فعالیت و کسب تجربه در زمینه rdevelope .


- ۷ سال کار برای شرکت های بازی‌سازی مختلف NCSOFT و RIOT GAMES و SMILEGATE...



🔘نام شرکت‌های سرمایه‌گذار بر روی این پروژه در عکس بالا آمده است.




🔘 | توییتر | وبسایت | مدیوم |




@ARZINEX

انتهای خبر

0
0