آکادمی هلاکوئی
1401/05/17
19:00
یکی از NFTهای کریپتوپانک به ۵۶،۰۰۰ قطعه تقسیم می‌شود

توکن‌های غیرمثلی (NFT) همچنان نوآوری در فضای ارزهای…

توکن‌های غیرمثلی (NFT) همچنان نوآوری در فضای ارزهای دیجیتال را به تسخیر خود در می‌آورند و برخی از محبوب‌ترین پروژه‌ها صدها میلیون دلار از سرمایه‌گذاران جذب می‌کنند. پروژه‌هایی مانند کریپتوپانک‌‌ها و Bored Ape Yacht Club تجلی پرسودترین مجموعه‌ها هستند، به طوری که خرید این NFTها برای سرمایه‌گذاران عادی راحت نیست.


یک کمپین جدید قصد دارد با تقسیم مالکیت برای بازگرداندن قابلیت دسترسی، سهمی را به بخش گسترده‌تری از سرمایه‌گذاران در برخی از ارزشمندترین NFT‌ها بدهد. شبکه Unique، یک زیرساخت NFT است که بر روی شبکه‌های کوساما و پولکادات اجرا می‌شود. این شبکه مالکیت یک کریپتوپانک را به بیش از ۵۶،۰۰۰ آدرس تقسیم می‌کند که برای اشتراک ثبت‌نام کرده‌اند.


همانطور که الکساندر میتروویچ (Alexander Mitrovich)، مدیرعامل شبکه Unique در بیانیه ای توضیح داد، این کمپین به کاربران این فرصت را می‌دهد تا در محیطی به شدت کوچک شده شرکت کنند:


«این یک لحظه هیجان انگیز برای تعامل پذیری است. با تقسیم کریپتوپانک #۳۰۴۲، ایجاد دوره جدیدی از NFT‌ها را نوید می‌دهیم که در دسترس هستند، قابل تعویض هستند و می‌توانند با کسری از هزینه در زنجیره‌ها به اشتراک گذاشته شوند.»


کریپتوپانک #۳۰۴۲ در ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد) توسط شبکه Unique با قیمت ۴۶/۹۵ اتر (۸۲،۰۰۰ دلار) خریداری شد، زیرا بازار ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین حد سالانه خود سقوط کرده بود. قبل از اینکه کریپتوپانک‌ها به یکی از منحصر به فردترین پروژه‌های مبتنی بر اتریوم در این اکوسیستم و پیشگامی برای هنر رمزارزها و NFT تبدیل شوند، این NFT اولین بار در نوامبر ۲۰۱۸ (آبان ۹۷) به قیمت ۱۶ دلار فروخته شده بود.


2022 08 08 18 23 17 A slice of the punk  Cryptopunk NFT to be split into 56000 pieces - یکی از NFTهای کریپتوپانک به 56،000 قطعه تقسیم می‌شود

خرید کریپتوپانک #۳۰۴۲ توسط شبکه Unique با هدف دموکراتیزه کردن دارایی‌ها و همچنین نمایش قابلیت همکاری در بلاک چین انجام شد. هیچ هزینه ای برای ثبت نام در سهیم شدن این کریپتوپانک که بخشی از کمپین Punks for the People این شرکت است، وجود ندارد.


جالب اینجاست که وقتی این توکن‌های قابل بازگشت (RFT) به آدرس‌ها منتقل شوند، تعداد مالکان این کریپتوپانک واحد در بلاک چین پولکادوت بسیار بیشتر از کل ۱۰،۰۰۰ کریپتوپانک اصلی در اتریوم خواهد بود.


شبکه Unique مالکیت یکی از NFT های Substrapunk پرچمدار خود را نیز تقسیم خواهد کرد. Substrapunk‌ها با الهام از کریپتوپانک‌ها اولین NFT‌هایی بودند که در بلاک چین پولکادوت ساخته شدند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0