آکادمی هلاکوئی
1401/04/24
12:50
شبکه Celo بعد از قطعی تقریبا ۲۴ ساعته دوباره آنلاین شد

شبکه بلاک چین مبتنی بر اثبات سهام سلو(Celo)…

شبکه بلاک چین مبتنی بر اثبات سهام سلو(Celo) به مدت ۲۴ ساعت قطعی داشت ولی اکنون به نظر می رسد بلاک چین دوباره راه اندازی شده است.


Celo یک بلاک چین منبع باز است که به کاربران با شماره تلفن امکان می دهد تا با استفاده از شماره تلفن خود به عنوان پروکسی برای کلیدهای عمومی، با رمزارز پرداخت کنند.


Celo پس از آنلاین شدن شبکه، دنبال‌کنندگان توییتر خود را آگاه و خاطرنشان کرد که این اولین قطعی شبکه از زمان راه‌اندازی شبکه اصلی در ۲۲ آوریل ۲۰۲۰(۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) بوده است، و اینکه یک تحلیل فنی کامل و سریع را آغاز کرده است تا به اصل موضوع بپردازد.


این پروتکل اعلام اولیه کرد که شبکه روز پنجشنبه در ساعت ۱۲:۰۴ صبح UTC در بلوک ۱۴,۰۳۵,۰۱۹ متوقف شده است و اطمینان می دهد که همه وجوه امن هستند.


حدود ۹ ساعت بعد برای چند دقیقه از سر گرفته شد و دوباره در بلوک ۱۴,۰۳۵,۰۴۵ متوقف شد.


طبق گفته یک کاوشگر بلوک Celo، در زمان نگارش این مقاله، به نظر می‌رسد که شبکه پس از ارتقای نودهای اعتبارسنجی آن به نسخه ۱.۵.۸ دوباره راه‌اندازی و اجرا می‌شود.


در کانال Discord پروتکل، یکی از اعتباردهندگان شبکه با نام کاربری “Dee” گفت که آنها آخرین قطعی را به عنوان “بخشی از دردسرهای روزافزون” شبکه می‌دانستند، اما آنها به اصول اولیه اطمینان داشتند زیرا این اولین توقف شبکه بود.


“حتی ویزا در دو سال گذشته با وجود اینکه بیش از ۶۰ سال پیشرو بازار در پرداخت ها بوده، دچار قطعی شبکه شده است.”


وایت پیپر پروتکل Celo ادعا می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد پرداخت‌ها را «به آسانی ارسال یک پیام متنی» ارسال کنند. این شبکه میانگین زمان بلوک پنج ثانیه را ارائه می‌کند، با ماشین مجازی اتریوم سازگار است و از قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز پشتیبانی می‌کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0