آکادمی هلاکوئی
1401/05/06
19:20
صرافی FTX US پیشنهاد معاملات سهام بدون کارمزد را برای همه کاربران ایالات متحده باز می کند

صرافی FTX US پیشنهاد معاملات سهام بدون کارمزد…

صرافی FTX US پیشنهاد معاملات سهام بدون کارمزد خود را برای همه کاربران آمریکایی باز کرده است، زیرا به دنبال دستیابی به مشتریان بیشتر است.


این صرافی قبلا به کاربران منتخب اجازه داده بود تا گزینه معاملات سهام خود را آزمایش کنند. با راه اندازی کامل خدمات معاملاتی، صرافی FTX US به دنبال گسترش و جذب سرمایه گذاران کوچک بیشتری است.


برت هریسون (Brett Harrison)، رئیس FTX ایالات متحده، خاطرنشان کرد که علیرغم رکود بازار مالی جهانی، راه اندازی و تکمیل محصول در این دوره با حجم معاملات پایین سود بیشتری برای صرافی خواهد داشت، زیرا به نظر می‌رسد با افزایش دوباره حجم معاملات، این صرافی سود خود را محاسبه کند.


برنامه بازی در معاملات سهام


FTX در حالی که برنامه‌های خود را در مورد عرضه معاملات سهام اعلام می‌کرد، تصریح کرد که پرداختی برای جریان سفارش (PFOF) دریافت نخواهد کرد، چیزی که رابین‌هود به خاطر آن مورد انتقاد قرار گرفته است.


FTX همه معاملات را مستقیما از طریق نزدک به جای یک بازارساز شخص ثالث هدایت می‌کند، که شفافیت را تقویت می‌کند و تضمین می‌کند که کاربران سهام خود را با بهترین قیمت ممکن دریافت می‌کنند.


خدمات معاملات سهام بدون هیچ هزینه ای ارائه خواهد شد. از کاربران برای معامله هیچ کمیسیونی دریافت نمی‌شود و نیازی به نگه داشتن حداقل موجودی قبل از دسترسی به محصول کامل نخواهد بود.


با ادامه رشد پذیرش کریپتو در ایالات متحده، FTX گفت که گزینه های پرداخت رمزارزی را به کاربران ارائه می‌دهد. آنها می‌توانند حساب های کارگزاری خود را با استیبل کوین های دارای پشتوانه فیات مانند USDC تامین کنند.


رئیس FTX ایالات متحده در مصاحبه اخیر خود با وال استریت ژورنال گفت:


«چیزی که در نهایت می خواهیم ارائه دهیم، یک اپلیکیشن همه جانبه برای خدمات مالی است.»


FTX در قلمرو رابین‌هود


رابین‌هود، رقیب آمریکایی FTX، در میان سرمایه گذاران کوچک محبوبیت خود را به دنبال موج میم سهام ها در سال ۲۰۲۱ افزایش داده است. با این حال، شرایط نامناسب بازار شاهد کاهش ۴۸ درصدی درآمد آن از ۵۲۲ میلیون دلار به ۲۹۹ میلیون دلار در سال گذشته بوده است.


با افزایش فشارهای مالی بر این شرکت سرمایه‌گذاری، شایعاتی مبنی بر اینکه FTX در حال بررسی معامله با رابین‌هود است، منتشر شد. در بیانیه ای که TechCrunch منتشر کرده، مدیر عامل FTX، سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried)، که ۷/۶ درصد از سهام رابین‌هود را در اختیار دارد، اظهار داشت:


ما در مورد چشم‌انداز تجاری رابین‌هود و راه‌های بالقوه‌ای که می‌توانیم با آنها شریک شویم هیجان‌زده هستیم… اما در حال حاضر هیچ مکالمه ادغام و تصاحب از طریق خرید فعالی با رابین‌هود وجود ندارد.


در همین حال، FTX به رهبری بنکمن-فرید برای نجات شرکت‌های رمزارزی بحران زده هزینه‌های زیادی کرده است.


مدیر عامل FTX به رویترز گفت که این صرافی به اندازه کافی نقدینگی دارد که می‌تواند تا ۲ میلیارد دلار سرمایه گذاری کند و از شیوع یک مشکل جدید در کل صنعت کریپتو جلوگیری کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptoslate


انتهای خبر

0
0