بورس پرس
1403/01/08
12:19
توزیع اوراق جدید نقل و انتقال سهام "ذوب" با ثبت افزایش سرمایه ۸۴۳ درصدی

شرکت ذوب آهن با ثبت افزایش سرمایه ۸۴۳ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها، اوراق جدید نقل و انتقال سهام را از طریق سامانه سجام توزیع کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت ذوب آهن با اشاره به ثبت افزایش سرمایه ۸۴۳ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها از توزیع اوراق جدید نقل و انتقال سهام خبر داد و در جریان معاملات امروز با رشد ۱۳ درصدی قیمت سهام روبرو شد.


بر اساس این گزارش، مهدی کوهی مدیرعامل "ذوب" اعلام کرد: با توجه به ثبت افزایش سرمایه شرکت از ۷ به ۶۶.۷ هزار میلیارد تومان نزد اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری استان اصفهان، کلیه اوراق جدید سهام نزد شرکت سپرده گذاری مرکزی سپرده شده و گواهینامه‌های نقل و انتقال و سپرده سهام این شرکت با سرمایه قبلی فاقد اعتبار است.


سهامداران در صورت سجامی بودن می‌توانند برای دریافت گواهینامه جدید با ثبت نام در سامانه سجام و ورود به سامانه، اوراق سهام جدید را از بخش گزارش دارایی دریافت کنند و در صورت سجامی نبودن ابتدا باید در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت کرده و سپس مراحل فوق جهت دریافت اوراق جدید را انجام دهند.


گواهی نامه‌های شرکت‌های پذیرفته شده بورسی صرفا از روش فوق قابل دریافت است و سهامداران از هرگونه مراجعه حضوری به دفتر امور سهام شرکت جهت دریافت اوراق جدید خودداری کنند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0