صکوک
1402/05/29
16:39
عرضه صکوک مرابحه دو شرکت دارویی

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت دارویی و نهاده‌های زاگرس دارو پارسیان (سهامی خاص) به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان و شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی (سهامی عام) به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان از طریق فرابورس ایران از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۰ به مدت سه روز کاری به…

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت دارویی و نهاده‌های زاگرس دارو پارسیان (سهامی خاص) به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان و شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی (سهامی عام) به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان از طریق فرابورس ایران از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۰ به مدت سه روز کاری به ترتیب در نمادهای "زاگرس دارو۰۶" و "دسانکو۰۶" عرضه عمومی خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، صکوک مرابحه شرکت دارویی و نهاده‌های زاگرس دارو پارسیان به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان با عمر ۴ ساله و نرخ ۱۸ درصد از طریق شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین به عنوان عامل فروش و با استفاده از خدمات شرکت تامین سرمایه نوین به عنوان متعهد پذیره‌نویس و بازارگردان توسط شرکت واسط مالی مرداد پنجم (با مسئولیت محدود) منتشر خواهد شد. ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط این اوراق نیز بانک اقتصاد نوین می‌باشد.


عرضه دیگری که در روز دوشنبه از طریق فرابورس ایران صورت خواهد گرفت، صکوک مرابحه ۱۵۰ میلیارد تومانی شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی با نرخ ۲۳ درصد و با توثیق اوراق بهادار به عنوان ضمانت است. ناشر این اوراق شرکت واسط مالی اسفند پنجم بوده و بازارگردانی و تعهد پذیره‌نویسی آن بر عهده شرکت تامین سرمایه تمدن می‌باشد.


انتهای خبر

0
0