رمزارز نیوز
1403/01/25
14:00
رمزارز وی‌چین به قفس مبارزات UFC می‌رود!

مسابقات قهرمانی مبارزه نهایی (UFC) در یک قرارداد تاریخی به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار با وی چین (VeChain)، یک شرکت بلاکچینی فعال، به توافق رسید. این قرارداد برای ۵ سال منعقد شده است و اولین همکاری سطح بالای UFC با یک شرکت بلاکچینی به شمار می‌رود.


این مشارکت برای هر دو طرف مفید خواهد بود. به گفته پل آسنسیو، معاون ارشد UFC، این اتحاد استراتژیک موجب افزایش درآمد قابل توجهی برای این شرکت خواهد بود و در عین حال، در خط مقدم پذیرش فناوری‌های نوآورانه قرار می‌گیرد.


از سوی دیگر، این قرارداد برای وی چین فرصتی عالی برای دیده شدن در سطح جهانی است. برند تجاری آنها با این قرارداد به ۹۰۰ میلیون خانواده دارای تلویزیون در ۱۷۵ کشور خواهد رسید.


طی این قرارداد لوگوی وی چین به طور برجسته در داخل هشت‌ضلعی، محل برگزاری مبارزات UFC، نمایش داده خواهد شد، اما این مشارکت فراتر از صرفا قرار دادن یک لوگو است.


این دو شرکت برای تولید محتوای مشترک در پلتفرم‌های دیجیتال UFC همکاری خواهند کرد و علاوه بر این، یک “صندوق سالانه سفیران برند” تاسیس می‌شود که فرصت‌های پرداختی را برای ورزشکاران UFC جهت شرکت در فعالیت‌های بازاریابی وی چین فراهم می‌کند.


این رویکرد به گسترش بیشتر دامنه نفوذ وی چین و برقراری ارتباط با هواداران پرشور UFC کمک خواهد کرد.


این اولین تجربه UFC در دنیای ارزهای دیجیتال نیست. آنها پیش از این با Crypto.com، صرافی پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال، مشارکت کرده بودند که طی آن، بیت کوین به عنوان پاداش‌های هواداری، اهدا شد.


علاوه بر این، UFC با خالق NFT، شرکت Dapper Labs، برای انتشار مجموعه‌ای از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) با مجوز رسمی همکاری کرد.


این اقدامات نشان‌دهنده تمایل UFC برای پذیرش فناوری‌های نوآورانه و کشف جریان‌های درآمدی جدید در چشم‌انداز مالی دائما در حال تحول است.


انتهای خبر

0
0