بورس پرس
1401/05/03
00:00
عملکرد "قرن، غکورش، کیمیاتک" با تحقق سود ۱۰۲ ، ۹۸۶ و ۸۰۸ ریالی

پدیده شیمی قرن، صنعت غذایی کورش و آریان کیمیاتک در عملکرد سه ماه نخست سال ، ۱۰۲ ، ۹۸۶ و ۸۰۸ ریال سود برای هر سهم محقق کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سه شرکت پدیده شیمی قرن، صنعت غذایی کورش و آریان کیمیاتک، صورت های مالی حسابرسی نشده سه ماه نخست سال را منتشر کردند.


براین اساس، "قرن" در این دوره بالغ بر ۵۷۳ میلیارد تومان درآمد عملیاتی، ۲۰.۴ میلیارد تومان سود خالص و ۱۰۲ ریال سود برای هر سهم محقق کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب با رشد ۶۷ و ۸۴ درصدی و افت ۴ درصدی روبرو شد. صورت سود و زیان حسابرسی نشده سه ماهه سال جاری و گذشته به روش ارزش ویژه نیست و فاقد درآمد سرمایه گذاری از سود شرکت سرمایه پذیر است.


همچنین "غکورش" در این دوره بالغ بر ۳.۴ هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی، ۲۹۵.۶ میلیارد تومان سود خالص و ۹۸۶ ریال سود برای هر سهم محقق کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۱۳۹ و ۲ درصدی روبرو شد.


در این میان، "کیمیاتک" در این دوره بالغ بر ۵۶۱.۹ میلیارد تومان درآمد عملیاتی، ۱۲۱.۲ میلیارد تومان سود خالص و ۸۰۸ ریال سود برای هر سهم محقق کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۶۶ و ۴۱ درصدی روبرو شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : http://t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0