بورس پرس
1400/01/13
13:08
نحوه حضور کارمندان در شهرهای نارنجی و قرمز از فردا + آخرین رنگ‌بندی

معاون کل وزارت بهداشت، درباره نحوه فعالیت کارمندان در شهرهای نارنجی و قرمز از فردا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، ایرج حریرچی درباره نحوه فعالیت کارمندان در شهرهای نارنجی و قرمز از فردا گفت: طبق آخرین مصوبه ستاد کرونا در مناطق نارنجی یک سوم کارمندان مشاغل ضروری و در سایر ادارات هم باید نیمی از نیرو به صورت دور کاری کارهای محوله را انجام دهند.


وی افزود: در شهرهای قرمز هم برای مشاغل ضروری، حضور کارمندان به نصف کاهش می یابد و یک دوم کارمندان باید به صورت دورکاری فعالیت کنند که با موافقت مدیر هر قسمت خواهد بود و در اداراتی که خدمات غیرضروری ارائه می‌دهند، دو سوم کارمندان باید به صورت دورکاری کارهای مربوطه را انجام دهند.


بر اساس این گزارش، طبق اعلام وزارت بهداشت بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی در ایران، مازندران در وضعیت بحرانی و ۲۵ استان در وضعیت هشدار قرار دارند. با توجه به احتمال موج چهارم کرونا، شهرستان‌های خوی و نقده (آذربایجان غربی)، شاهین شهر، میمه، فلاورجان، لنجان و نجف‌آباد (اصفهان)، پردیس و شهریار (تهران)، بروجن (چهارمحال و بختیاری)، لالی (خوزستان)، خرمدره (زنجان)، سپیدان (فارس)، دلفان (لرستان) و قائم شهر (مازندران) به‌زودی در وضعیت قرمز قرار خواهند گرفت.


همچنین شهرستان‌های تبریز، چاراویماق و مرند (آذربایجان شرقی)، پلدشت، پیرانشهر و چالدران (آذربایجان غربی)، آران و بیدگل، سمیرم و کاشان (اصفهان) ایوان (ایلام)، بینالود، سبزوار و مشهدمقدس (خراسان رضوی)، دامغان، سمنان و شاهرود (سمنان)، کوه‌چنار، گراش و لارستان (فارس)، قم (قم)، سنندج (کردستان)، شهربابک (کرمان)، پاوه (کرمانشاه)، بندرگز و گرگان (گلستان)، رودبار، فومن و لاهیجان (گیلان)، پلدختر، چگنی، رومشکان و کوهدشت (لرستان)، آمل، جویبار، رامسر، ساری و گلوگاه (مازندران)، آشتیان و زرندیه (مرکزی)، بندرلنگه، قشم و میناب (هرمزگان)، تویسرکان، فامنین و کبودرآهنگ (همدان)، تفت و مهریز (یزد) به زودی در وضعیت نارنجی قرار می گیرند.


با در نظر گرفتن تغییر رنگ بندی سریع در استان‌های مختلف، آذربایجان شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز و تهران، فارس، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، همدان، یزد و خراسان شمالی نیز در وضعیت هشدارقرار دارند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0