آکادمی هلاکوئی
1399/10/23
02:40
صرافی کوین بیس روز دوشنبه باز هم دچار اختلال شد

صرافی های رمزارزهایی همانند کوین بیس و بایننس…

صرافی های رمزارزهایی همانند کوین بیس و بایننس به دلیل نوسان قیمت بازار رمزنگاری با مشکلاتی روبرو شده اند. دیروز بازار رمزارزها شاهد ریزش قیمت بیت کوین از مرز ۴۰۰۰۰ دلار به به ۳۰ هزار دلار بود. در حالی که اتریوم، دومین دارایی بزرگ رمزنگاری، نیز شاهد کاهش ارزش از سطح بالای ۱۰۰۰ دلار تا کف ۹۰۰ دلار بود.


در ساعات اولیه روز دوشنبه، مدیرعامل بایننس، چانگ پنگ ژایو در توییتر خود در مورد نحوه ی تجربه این صرافی از بالاترین سقف فعالیت کاربران توضیح داد. به گفته وی ، بایننس در واکنش به این ترافیک مشکلاتی را تجربه کرد و برخی از موارد با تاخیر انجام شد.


کوین بیس نیز مورد مشابهی را برای چندمین بار در ماههای گذشته تجربه کرد. طبق بیانیه منتشر شده توسط صرافی کوین بیس، معاملات رمزارزها در اپلیکیشن تلفن همراه و وب سایت این صرافی با تاخیر مواجه شدند. این صرافی مستقر در سانفرانسیسکو به کاربران خود توصیه کرد که از انجام تراکنش مشابه خودداری کنند، چون به دلیل تاخیر ممکن است هر تراکنش دو بار انجام شود. ارزش دارایی ها نیز در کوین بیس پایین تر بود. ویلی وو Willy Woo ، تحلیلگر معروف رمزارزها، معتقد است که قیمت های نادرست دراین پلتفرم فروش گسترده تری را به دنبال دارد زیرا سیگنال اشتباه به بازار می فرستد.


کوین بیس برای غلبه بر این مشکلات اقدام به خرید Routefire کرده است. با توجه به اینکه کوین بیس به منظور عرضه اولیه عمومی در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ثبت شده است و در معرض توجهات عموم قرار دارد، خرید Routefire ضرروی به نظر می رسید.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: cryptopolitan



انتهای خبر

0
0