رمزارز نیوز
1402/01/29
13:14
شیبا اینو مقاومت مهم خود را شکست! هدف بعدی چیست؟

داده‌های بازار نشان می‌دهند که شیبا اینو (SHIB) توانسته یک محدوده مقاومتی مهم را پشت سر بگذارد. این موضوع… مطالعه مطلب ...

داده‌های بازار نشان می‌دهند که شیبا اینو (SHIB) توانسته یک محدوده مقاومتی مهم را پشت سر بگذارد. این موضوع می‌تواند اولین گام برای یک حرکت صعودی بزرگ‌تر باشد.


به گزارش رمزارز نیوز، قیمت شیبا به بالای ناحیه مقاومتی ۰٫۰۰۰۰۱۱ دلاری صعود کرده است. انجام این کار تایید می‌کند که حرکت این رمزارز رو به بالا است. در این میان، با استفاده از شاخص‌های کلیدی می‌توان حرکت بعدی این میم کوین محبوب را پیش‌بینی کرد.


شیبا اینو بر یک مقاومت مهم غلبه می‌کند!

تایم فریم روزانه شیبا یک چشم‌انداز صعودی را برای این میم کوین محبوب ارائه می‌دهد که دو دلیل اصلی دارد:


اولا، قیمت شیبا از یک خط مقاومت نزولی بلندمدت که برای ۵۳ روز ثابت بود، خارج شده است. بریک آوت و عبور از این سطوح معمولا به این معنی است که اصلاح قبلی به پایان رسیده و یک حرکت صعودی جدید در انتظار است. در مورد SHIB، این اتفاق احتمالا به این معنی است که اصلاحی که در ماه فوریه آغاز شده بود، اکنون به پایان رسیده است.


دوم اینکه، شاخص قدرت نسبی (RSI) روزانه به بالای ۵۰ حرکت کرده است. شاخص RSI ابزاری است که به معامله‌گران کمک می‌کند تا با اندازه‌گیری سرعت تغییر قیمت یک ارز دیجیتال بفهمند که آن دارایی بیشتر یا کمتر از حد ارزش‌گذاری شده است. این شاخص همچنین زمان خرید یا فروش یک دارایی رمزارزی را ارزیابی می‌کند.


بنابراین، نمودار شیبا در تایم فریم روزانه نشان می‌دهد که روند قیمت آن صعودی است. در شرایط فعلی، مقاومت بعدی در ۰٫۰۰۰۰۱۳۵ دلار، که با فیبوناچی اصلاحی ۰٫۶۱۸ مطابق است، قرار دارد.


نمودار کندل روزانه SHIB/USDT.

نمودار کندل روزانه SHIB/USDT.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو

تجزیه و تحلیل تکنیکال نمودار شیبا در تایم فریم کوتاه‌مدت شش ساعته نیز از چشم‌انداز صعودی آن در تایم فریم روزانه پشتیبانی می‌کند. دلیل اصلی این امر، ایجاد یک الگوی مثلث افزایشی (ascending triangle) است. مثلث افزایشی یک الگوی صعودی در نظر گرفته می‌شود که در اکثر مواقع با بریک آوت همراه است.


شیبا در ۱۲ آوریل (نماد سبز در نمودار زیر) از خط حمایتی مثلث برگشت و در حال حاضر، در مرحله بریک آوت قرار دارد. دستیابی به هدف این الگو می‌تواند قیمت شیبا را به ۰٫۰۰۰۰۱۳۵ دلار (فلش سیاه) برساند.


نمودار کندل شش ساعته SHIB/USDT.

نمودار کندل شش ساعته SHIB/USDT. در مقابل، بسته شدن کندل قیمتی زیر خط حمایت مثلث، این پیش‌بینی صعودی را باطل می‌کند. در این صورت، قیمت شیبا ممکن است به حمایت قبلی در ۰٫۰۰۰۰۱ دلار سقوط کند.


انتهای خبر

0
0