رمزارز نیوز
1401/05/21
13:30
بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی جهان قیمت بیت کوین را ۲ برابر می‌کند؟!

کتی وود، مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه آرک اینوست (ARK Invest)، میگوید که ورود غول خدمات مالی بلک‌راک… مطالعه مطلب ...

کتی وود، مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه آرک اینوست (ARK Invest)، میگوید که ورود غول خدمات مالی بلک‌راک (BlackRock) به دنیای کریپتو می‌تواند پیامدهای بزرگی بر قیمت بیت‌کوین (BTC) داشته باشد.


هفته گذشته بود که صرافی رمزارزی کوین بیس اعلام کرد با بلک‌راک، بزرگترین شرکت مدیریت دارایی در جهان، برای تسهیل تجارت ارزهای دیجیتال برای مشتریان ثروتمند، وارد همکاری شده است.


وود توضیح می‌دهد که شرکت او مطالعه‌ای را در مورد موسساتی که به سمت ارزهای دیجیتال حرکت می‌کنند، انجام داده است. به گفته وود، موسساتی که می‌خواهند به ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند، اما در عین حال می‌خواهند نوسانات را به حداقل برسانند، ۲٫۵ درصد از پرتفوی خود را در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند.


وود خاطرنشان می‌کند که اگر قانون ۲٫۵ درصدی را برای پلتفرم ۴۰ تریلیون دلاری بلک‌راک اعمال کنیم، به معنای تقاضایی به ارزش بیش از ۱ تریلیون دلار است. به گفته مدیرعامل آرک اینوست، این سطح از تقاضا می‌تواند قیمت بیت کوین را بیش از دو برابر افزایش دهد.


وود در ادامه توضیح می‌دهد که بر اساس محاسبات این شرکت، در حال حاضر تنها حدود سه میلیون واحد بیت کوین به صورت واقعا نقد موجود است. بنابراین، تقاضایی به ارزش ۱ تریلیون دلار حتی می‌تواند قیمت بیت کوین را بیشتر از این هم افزایش دهد.


انتهای خبر

0
0