ارزینکس
1400/08/09
10:12
💢 مروری بر پروژه ARTWALLET 🔘 پروژه ARTWALLET یک کیف پول است که اجازه می‌دهد کاربران محتوایNFT منحصر به فرد را از سرتاسر دنیا خریداری ذخیره کنند و...

💢 مروری بر پروژه ARTWALLET



🔘 پروژه ARTWALLET یک کیف پول است که اجازه می‌دهد کاربران محتوایNFT منحصر به فرد را از سرتاسر دنیا خریداری ذخیره کنند و برای خود داشته باشند. این برنامه کاربر پسند با رابط کاربری بسیار راحت به طور ظاهری به صورت یک فروشگاه NFTهای مختلف است و اجازه می‌دهد مصرف‌کنندگان به راحتی NFTها را در دسته بندی‌های مختلف مرور کنند وکالاهای دیجیتال خود را به راحتی ذخیره نمایند و محتوای صوتی و تصویری را پخش نمایند.



🔘 همچنین می‌توانند در مزایده‌های مختلف شرکت نمایند. این کیف پول امکان خرید هر چیزی را می‌دهد مواردی مثل املاک و مستغلات واقعی مبتنی بر توکن NFT و کلکسیون‌ها و اقلام بازیو آهنگ وتصاویر و فیلم‌ها و غیره. این برنامه قابلیت اتصال به تلویزیون را دارد و امکان تماشای هر چیزی که مبتنی بر NFT باشد را به شما می‌دهد. همچنین امکان استفاده از عینک‌های VR و AR را می‌دهد که به موجب آن افراد وارد دنیای متاورس می‌گردند.NFTهایی که در این کیف پول قرار دارند می‌توانند از ویژگی مولتی‌چین ولت استفاده کنند و با استفاده از پلی که مخصوص این پروژه بین بلاکچین‌های مختلف ایجاد شده را بین شبکه‌های بلاکچینی ردوبدل کنند.



🔘 در حال حاضر این که پول از شبکه‌های اتریوم و پول یگان و بایننس اسمارت چین و ترون و فانتوم پشتیبانی می‌کند و در آینده سایر شبکه‌ها به آن اضافه می‌شوند. برای سیستم‌عامل‌های IOS و اندروید برنامه این کیف پول عرضه شده و قابل نصب است.



🔘 توکنومتری :



توکن این پروژه با نماد ۱ART به مقدار ۱۰۰ میلیون واحد از آنها موجود است و عرضه اولیه آن در تاریخ ۲۶ اکتبر رخ می‌دهد از این توکن برای خرید و فروش کارمزد و امکان عضویت در گروه‌های خاص و بهره‌مندی از ویژگی‌های عالی استفاده می‌شود.


نحوه عرض این توکن به شرح زیر است :



🔰 ۱. فروش خصوصی ۱ : ۲.۵ درصد.



🔰 ۲. فروش خصوصی ۲ : ۵ درصد.



🔰 ۳. فروش خصوصی ۳ : ۷.۵ درصد.



🔰 ۴. فروش عمومی : ۲ درصد.



🔰 ۵. استخر نقدینگی : ۲ درصد.



🔰 ۶. فارمینگ : ۵ درصد.



🔰 ۷. شریکان و مشاوران : ۵ درصد.



🔰 ۸. تیم : ۵ درصد.



🔰 ۹. تبلیغات : ۲۵ درصد.



🔰 ۱۰. توسعه دهندگان : ۱۰درصد.



🔰 ۱۱. ذخیره : ۲۹ درصد.



🔰 ۱۲. بخش HAI


: ۲ درصد.



🔰 ۱۳. فروش خصوصی ۴ : ۵ درصد



🔘 تیم :



موسس پروژه جوئل دیتنز است و عضو هیئت مدیره اتریوم بوده و یکی از اعضای تیم بنیانگذار کیف پول متامسک بوده.


این شخص همچنین نویسنده آثار علمی در زمینه رمزنگاری و فناوری در crypto می‌باشد.


سه سال به عنوان شریک استراتژیک پروژه BTG PAETUAL کار کرده و حدود دو سال برای STEALTH STARTUPS به عنوان CTO فعالیت داشته.


شخص بعدی کنستانتین سولودکی نام دارند به عنوان رئیس بخش فن‌آوری VEGAXHOLDING به مدت ۲ سال کار کرده و ۷ سال برای DARC MATTER به عنوان CTO فعالیت داشته ۵ سال هم در KONSOL با سمت مدیر اجرایی روزگار گذراند.




✅ نام شرکت‌های سرمایه‌گذار بر روی این پروژه در عکس بالا آمده است.

انتهای خبر

0
0