بورس۲۴
1401/12/13
12:57
ریال دیجیتال در کیف پول یک شرکت بورسی

موسوی گفت: با توجه به قرارگیری ریال دیجیتال بر پایه بلاکچین، این مهم از سوی رکیش هدایت و با دیگر خدمات در کیف پول اپلیکیشن زمرد تجمیع شد.

ریال دیجیتال در کیف پول یک شرکت بورسی

بورس۲۴ : موسوی گفت: با توجه به قرارگیری ریال دیجیتال بر پایه بلاکچین، این مهم از سوی رکیش هدایت و با دیگر خدمات در کیف پول اپلیکیشن زمرد تجمیع شد.


علیرضا موسوی مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران ‌کیش با اشاره به سیاست و برنامه های توسعه ای رکیش به بورس۲۴ اظهار داشت: با مطرح شدن ریال دیجیتال از سوی بانک مرکزی و قرارگیری آن در بخش بلاکچین، کارت اعتباری ایران کیش درصدد برآمده تا به عنوان تایید کننده و مشاهده گر تراکنش، ریال دیجیتال را در کنار خدماتی همچون خرید شارژ، پرداخت قبوض و... تجمیع کرده و در کیف پول خود ارائه دهد.


وی هوشمندسازی خودکار پرداخت را یکی از ویژگی های ریال دیجیتال عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اتصال کیف پول مربوطه به کد ملی، تمامی تراکنش ها توسط بانک تجارت رصد و مورد تایید قرار می گیرد.


مدیرعامل رکیش تجمیع خدمات کیف پول این شرکت (اپلیکیشن زمرد) با ریال دیجیتال را همسو با سیاست های بانک مرکزی و تفتا (هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت) عنوان کرد و گفت: پرداخت های ریال دیجیتال بر یک شبکه نامتمرکز بانک مرکزی و توسط ۳ سرور بانک های تجارت، ملی و ملت انجام می شود.


موسوی دیگر برنامه های ایران کیش را انطباق برنامه و خدمات این شرکت با الزامات شاپرک اعلام کرد و افزود: به همین منظور شبکه پشتیبانی پذیرندگان نیز توسعه و بهبود خواهد یافت.

انتهای خبر

0
0