آکادمی هلاکوئی
1401/03/12
10:40
پذیرش انبوه VeChain در اروپا با افتتاح مقر جدید خود

هوسن کاپاسی (Husen Kapasi)، رهبر شرکت چندملیتی بلاک…

هوسن کاپاسی (Husen Kapasi)، رهبر شرکت چندملیتی بلاک چینی PwC در اروپا، در نمایشگاه Hannover Messe سال ۲۰۲۲ در مورد فناوری VeChain صحبت کرد. Hannover Messe یکی از بزرگترین نمایشگاه های تجاری صنعتی در سطح جهان است.



Screenshot 2022 06 02 at 10 38 42 VeChain Eyes Mass Adoption in Europe With Its New HQ 225x300 - پذیرش انبوه VeChain در اروپا با افتتاح مقر جدید خود

توییت ایشان توضیح می دهد که چگونه کاپاسی در این نمایشگاه درباره زنجیره تامین متصل به هم صحبت کرد. هوسن گفت که تمرکز اصلی یک زنجیره تامین متصل شفافیت و پایداری است. او همچنین توضیح داد که چگونه یک سازنده و خرده‌فروش می‌توانند قابلیت ردیابی سرتاسری را از ابتدای تامین‌کننده تا انتها که به دست مشتری می رسد، رصد کنند.


“ما برج کنترل زنجیره تامین را با برنامه‌های ردیابی مبتنی بر بلاک چین که اطلاعات را در سراسر زنجیره ارزش جمع‌آوری می‌کند، یکپارچه کردیم.”


Husen همچنین یک نسخه نمایشی زنده ارائه کرد که نمونه ای واضح را به تصویر می کشید. او توضیح داد که کل فرآیند شفافیت چگونه کار می کند، زیرا محصول از عرضه کننده به مشتری نهایی می رسد. کل نسخه نمایشی همچنین بر نحوه اجرای این فناوری بر روی بلاک چین VeChain و چگونگی مقابله با موضوع شفافیت متمرکز است.


رابطه بین VeChain و اروپا به گذشته بازمی گردد. سال ۲۰۲۱ به عنوان یکی از سال های پربار برای VeChain از نظر توسعه جهانی بوده است. این بنیاد افتتاح دفتر مرکزی اروپایی خود را در ۱۵ فوریه ۲۰۲۲ (۲۶ بهمن ۱۴۰۰) اعلام کرد. VeChain یک پذیرش انبوه در اروپا را پیش بینی می کند و توییت هایی در مورد ظرفیت اروپا برای راه حل های بلاک چینی بیشتر منتشر می کند.


همه چیز از زمانی شروع شد که مدیر عامل VeChain، سانی لو (Sunny Lu )، برای پروژه کربن خنثی خود به سن مارینو فراخوانده شد. VeChain به آرامی شروع به گسترش ریشه های خود در سراسر اروپا کرد. VeChain یک تیم فناوری و یک مرکز فناوری در اروپا تشکیل داد تا از تقاضای رو به رشد برای راه حل های مبتنی بر فناوری پشتیبانی کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora

انتهای خبر

0
0