اخبار اکس نوین
1400/09/09
00:00
آیا اتریوم به سرویس پاداش دهی توییتر اضافه شده است؟

اکس نوین: جک دورسی، مدیرعامل سابق توییتر یکی از طرفداران سرسخت بیت کوین بوده و به همین خاطر زبان زد خاص و عام است. وی دیروز از سمت مدیرعاملی توییتر استعفا داد و امروز خبری مبنی بر احتمال اضافه شدن اتریوم به سرویس پاداش دهی توییتر همه توجهات را به خود جلب کرده است. هکری به نام جین وونگ که به دلیل مهارت‌های خود در دست‌کاری کد برنامه‌هایی چون اینستاگرام، اسپاتیفای و ... برای کشف ویژگی‌هایی که هنوز به عموم اعلام نشده‌اند مشهور است، اعلام کرده که با دست‌کاری در کد توییتر توانسته آدرس اتریوم خود را به قابلیت پاداش دهی این شبکه اجتماعی اضافه کند. سیستم پاداش دهی توییتر…

اکس نوین : جک دورسی، مدیرعامل سابق توییتر یکی از طرفداران سرسخت بیت کوین بوده و به همین خاطر زبان زد خاص و عام است. وی دیروز از سمت مدیرعاملی توییتر استعفا داد و امروز خبری مبنی بر احتمال اضافه شدن اتریوم به سرویس پاداش دهی توییتر همه توجهات را به خود جلب کرده است.


هکری به نام جین وونگ که به دلیل مهارت‌های خود در دست‌کاری کد برنامه‌هایی چون اینستاگرام، اسپاتیفای و … برای کشف ویژگی‌هایی که هنوز به عموم اعلام نشده‌اند مشهور است، اعلام کرده که با دست‌کاری در کد توییتر توانسته آدرس اتریوم خود را به قابلیت پاداش دهی این شبکه اجتماعی اضافه کند.


سیستم پاداش دهی توییتر در حال حاضر تنها بیت کوین و ارزهای فیات را پشتیبانی می‌کند اما وونگ توانسته است با تغییر بخشی از کد توییتر، اتریوم را به آن اضافه نماید.


وونگ در این رابطه اظهار داشت:


این ویژگی حداقل از ماه سپتامبر وجود داشته است. اما هنوز فکر نمی‌کنم به طور عمومی در دسترس باشد. من جادوی خود را انجام دادم تا آدرس اتریوم خود را به بخش تیپ جار اضافه کنم.


سرویس پاداش دهی توییتر اکنون تنها در نسخه iOS وجود دارد و برای کاربران اندرویدی در مرحله آزمایشی است. هنوز مشخص نیست که آیا توییتر اتریوم را به این سرویس اضافه می‌کند یا این باگی بوده که هکر توانسته از آن بهره ببرد با این حال، در حال حاضر هکرهای ماهر می‌توانند اقدامات وونگ را دنبال کرده و خودشان این گزینه را اضافه نمایند.


توییتر در واکنش به این موضوع خاطرنشان کرده که در حال بررسی این موضوع است و بعدا پاسخ خواهد داد. در همین حال، کاربران در توییتر گمانه‌زنی‌های متعددی در این رابطه کرده‌اند. برخی معتقدند خروج جک دورسی از توییتر اقدامات مرتبط با اتریوم این غول رسانه اجتماعی را سرعت خواهد بخشید.


منبع decrypt


انتهای خبر

0
0