بورس نیوز
امروز
09:07
چه شرکت هایی افزایش سرمایه می دهند؟

در روزهای اخیر، چندین شرکت با انتشار اطلاعیه‌های مختلف از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خبر دادند.

به گزارش بورس‌نیوز ، در روزهای اخیر، تعدادی شرکت با انتشار اطلاعیه‌های مختلف از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود خبر دادند. جزئیات برخی از این اطلاعیه‌ها به شرح زیر است:


شرکت قند مرودشت با هدف اصلاح ساختار مالی و حفظ نقدینگی، به دنبال افزایش سرمایه از ۴۰۰۰ میلیارد ریال به ۵۰۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته است. این پیشنهاد در تاریخ ۲ آبان ۱۴۰۳ به تصویب هیئت مدیره رسید و به منظور بررسی به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.


همچنین، هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی نیز در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر نیاز به افزایش سرمایه از ۹۰۰۰ میلیارد ریال به ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و جبران هزینه‌های سرمایه‌گذاری‌های انجام شده ارائه داد. نظر حسابرس و بازرس قانونی در این خصوص نیز ارائه شده است.


شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد که برای افزایش سرمایه از ۵۹۰۰۰ میلیارد ریال به ۱۵۰۰۰۰ میلیارد ریال از محل‌های مختلفی چون آورده نقدی سهامداران و سود انباشته، به منظور تامین سرمایه در گردش و بهبود ساختار مالی، نیازمند افزایش سرمایه است.


شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک نیز در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ گزارشی در خصوص لزوم افزایش سرمایه از ۶۰۰۰ میلیارد ریال به ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته برای جلوگیری از خروج وجه نقد و تامین سرمایه در گردش ارائه داد.


در نهایت، هیئت مدیره شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین، همچنین به دنبال افزایش سرمایه از ۳۰۰۰ میلیارد ریال به ۵۰۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته با هدف اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ هستند.


شرکت پتروشیمی نوری نیز در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ پیشنهاد افزایش سرمایه از ۹۰۰۰ میلیارد ریال به ۶۰۰۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته را ارائه داد که به منظور تامین منابع مالی مورد نیاز برای اصلاح ساختار و توسعه پروژه‌ها می‌باشد. نظرات حسابرس و بازرس قانونی نیز در این خصوص اعلام شده است.


منبع: نبض بورس



برچسب ها : بورس فرابورس افزایش سرمایه بورس نیوز

انتهای خبر

0
0