آکادمی هلاکوئی
1400/06/29
21:20
رویدادهای کریپتو و بلاک چین ۱ آذر(۲۲ نوامبر)

هفته کریپتو آسیا(Asia Crypto Week) پس از هفته…

هفته کریپتو آسیا(Asia Crypto Week)

پس از هفته موفقیت آمیز افتتاحیه در مارس ۲۰۱۹(اسفند۱۳۹۷)، هفته رمزارز آسیا مجددا در سال ۲۰۲۱ باز می گردد و به نظر می رسد برنامه ای پر از فعالیت های مختلف باشد.


هفته کریپتوی آسیا هفته ای است از رویدادهای مختلف آموزشی و متمرکز بر توسعه دهندگان که به طور مستقل سازماندهی شده اند و هدف آنها پرورش اطلاعات عمومی از طریق ارائه اطلاعات دست اول در مورد صنعت است. علاقه مندان به بلاک چین و پیشکسوتان صنعت به هنگ کنگ می آیند تا دانش و داستانهای خود را در هفته کریپتوی آسیا به اشتراک بگذارند و بینش های استثنایی خود را در مورد اکوسیستم در حال رشد، بیشتر ارائه دهند.


در نسخه قبلی، هفته رمزارز آسیا میزبان بیش از ۴۰ رویداد جانبی و ملاقات های اجتماعی مانند اولین ملاقات با ویتالیک بوترین(خالق اتریوم)، چارلی لی(خالق لایتکوین) و رویدادهای میزبانی Huobi ،Abra ،Bancor و بسیاری دیگر بود.


هفته کریپتوی آسیا امسال با Clockenflap، بزرگترین جشنواره موسیقی و هنر هنگ کنگ، به پایان می رسد. برای مشاهده آخرین برنامه، از وبسایت دیدن کنید و برای استفاده حداکثر از تجربه TOKEN۲۰۴۹ خود، در رویدادهای اضافی ثبت نام کنید.


(مترجم: رویداد token۲۰۴۹ در تاریخ ۱۵ مهر در لندن نیز برگزار می شود، که می توانید این مطلب را در بخش رویدادهای وبسایت آکادمی هلاکوئی مشاهده فرمایید.)


زمان رویداد: ۲۲-۲۸ نوامبر(۱-۷ آذر)


مکان: هنگ کنگ


بازدید از وبسایت


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منابع: cryptonewsz و cryptoevents و token۲۰۴۹

انتهای خبر

0
0