رمزارز نیوز
1400/10/22
14:44
احتمال انفجار قیمت بیبی دوج!

حامیان ارز دیجیتال بیبی دوج کوین (BABYDOGE) کمپینی به راه انداخته‌اند تا بایننس این توکن را هر چه زودتر لیست کند. جامعه بیبی دوج… مطالعه مطلب ...

حامیان ارز دیجیتال بیبی دوج کوین (BABYDOGE) کمپینی به راه انداخته‌اند تا بایننس این توکن را هر چه زودتر لیست کند. جامعه بیبی دوج کوین تلاش می‌کنند تا با جمع‌آوری امضاها و افزایش درخواست‌ها صرافی مشهور Binance را متقاعد کند تا از این میم کوین نوظهور پشتیبانی کند.


جامعه BABYDOGE به دنبال سرعت بخشیدن به فرایند لیست شدن این میم کوین در صرافی‌های مشهور از جمله بایننس است. پیش‌تر صرافی بایننس میم کوین‌های دیگری مثل دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) را لیست کرده است. طبق گزارش بلومبرگ، بیشتر میم کوین‌ها در چند ماه گذشته دچار افت ارزش شدیدی شده‌اند، اما بیبی دوج کوین توانسته روند دیگری را در پیش گیرد. این میم کوین تا به امروز تا ۹۹ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. در حال حاضر قیمت هر واحد بیبی دوج کوین ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۳۸ دلار است. این رقم تقریبا دو برابر قیمت این توکن در ابتدای سال میلادی است.


بیبی دوج کوین در شبکه زنجیره هوشمند Binance توسعه داده شده است. رقبای BABYDOGE مثل شیبا اینو و بسیاری از میم کوین‌ها در شبکه اتریوم راه اندازی شده‌اند.


چند روز پیش گزارشی از CryptoGlobe منتشر شد که نشان می‌داد تعداد آدرس‌های کیف پول‌های دارنده BabyDoge را از تعداد آدرس‌های کیف پول Shiba Inu پیشی گرفته است. با وجود محبوبیت بسیار بالای شیبا اینو اما تعداد سرمایه‌گذاران بیبی دوج کوین بیشتر از شیبا اینو است.


بیبی دوج کوین اخیرا تبدیل به محبوب‌ترین توکن در میان نهنگ‌های زنجیره هوشمند بایننس نیز شده است. طبق آمار منتشر شده ۴۵ تریلیون توکن بیبی دوج در کیف پول نهنگ‌های این شبکه نگهداری می‌شود. ارز دیجیتال BABYDOGE به عنوان یک میم کوین تلاش می‌کند تا ارزش بازار این بخش را افزایش دهد. بیبی دوج کوین قصد دارد نمونه‌ای بهبود یافته از دوج کوین باشد و از جایگاه این توکن‌ها در بازار دفاع کند. هر تراکنش بیبی دوج کوین شامل ۱۰ درصد مالیات خواهد شد. ۵ درصد از این مبلغ بین دارندگان توکن توزیع می‌شود و ۵ درصد آن به استخر نقدینگی اختصاص داده خواهد شد.


انتهای خبر

0
0