رمزارز نیوز
1403/01/11
12:00
سگ کلاهدار از پپه قورباغه گذشت! پیش بینی قیمت توکن WIF

داگ ویف هت (WIF) با پشت سر گذاشتن رقیب خود یعنی پپه (PEPE)، به بزرگ‌ترین میم کوین بلاکچین سولانا تبدیل شده است.


با این حال، همچنان از دو رقیب قدرتمند دیگر، یعنی دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) عقب مانده است. نکته قابل توجه، افزایش چشمگیر ۲۰۰۰ درصدی قیمت WIF در سال جاری است.


میم کوین WIF در زمان نگارش این خبر، در حال رکوردزنی است و قیمت آن با بیش از ۲۴ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته، به بالاترین میزان تاریخی خود یعنی ۴.۶۲ دلار رسیده است.


در حال حاضر WIF از نظر افزایش قیمت در سال جاری، از سایر رقبای خود پیشی گرفته و از لحاظ ارزش بازار با جهش خیره‌کننده ۶۶ درصدی در یک هفته، به جایگاه سومین میم کوین بزرگ بازار رسیده است.

dogwifhat-bullish-price-extends-

همراه با افزایش اخیر WIF، اندیکاتور قدرت نسبی RSI در بازه زمانی ۷ روزه کمی کاهش یافته است. این موضوع نشان می‌دهد که افزایش قیمت با سرعت افراطی نبوده و امکان رشد بیشتر بدون نگرانی از رسیدن به نقطه اشباع وجود دارد.

dogwifhat-bullish-price-extends-

همچنین بررسی نمودار قیمت ۴ ساعته WIF، سیگنال صعودی دیگری را به ما نشان می‌دهد. در این نمودار، تمام خطوط میانگین متحرک نمایی (EMA) زیر قیمت فعلی قرار دارند و خطوط کوتاه‌مدت بالاتر از خطوط بلندمدت هستند که نشان‌دهنده روند صعودی باثبات است.


با در نظر گرفتن این موارد، کارشناسان احتمال می‌دهند که قیمت WIF در ماه آوریل بتواند از مرز ۴.۷ دلار عبور کند.

dogwifhat-bullish-price-extends-

البته نباید فراموش کرد که دنیای ارزهای دیجیتال همواره با نوسان همراه است. یک روند نزولی بالقوه می‌تواند باعث شود قیمت WIF تا ۱.۱۲ دلار سقوط کند.


بنابراین، سرمایه‌گذاران باید همواره به سیگنال‌های بازار توجه داشته باشند و استراتژی‌های خود را بر اساس شرایط تنظیم کنند.


انتهای خبر

0
0