رمزارز نیوز
1402/12/25
13:30
پیش‌بینی سرمایه‌گذار معروف درباره سگ کلاهدار: قیمت WIF به ۱۰ دلار…

آرتور هیز، مدیرعامل سابق صرافی بیتمکس، پیش‌بینی می‌کند که قیمت داگ ویف هت (WIF)، یک میم کوین محبوب در بلاکچین سولانا و معروف به سگ کلاهدار، می‌تواند تا مرز ۱۰ دلار افزایش یابد.


هیز این پیش‌بینی را در حالی مطرح کرده که قیمت داگ ویف هت در ۲۴ ساعت گذشته به رالی خود ادامه داده و امروز ۱۵ مارس، به بالاترین سطح تاریخی خود در ۳٫۵ دلار رسیده است.


پیش‌بینی سرمایه‌گذار معروف درباره سگ کلاهدار: قیمت WIF به ۱۰ دلار می‌رسد!

با توجه به عملکرد چشمگیر این میم کوین در هفته‌های اخیر، هیز معتقد است که مشکلی برای سه برابر شدن قیمت آن وجود ندارد. هیز پیش‌تر نیز پیش‌بینی کرده بود که قیمت WIF به بالاتر از ۲ دلار افزایش یابد که محقق شد.


همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، رالی قیمت داگ ویف هت پس از آن شدت گرفت که طرفداران آن توانستند بیش از ۷۰۰ هزار دلار را برای تبلیغ لوگوی این توکن در نمایشگر کروی بزرگ لاس وگاس جمع‌آوری کنند.


به دنبال این رشد قیمتی، ارزش بازار داگ ویف هت هم به بیش از ۳٫۳ میلیارد دلار افزایش یافته و این میم کوین اکنون در جایگاه ۴۰ بازار قرار دارد.


اخیرا شرکت سرمایه‌گذاری آمریکایی فرانکلین تمپلتون (Franklin Templeton) با حدود ۱٫۵ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت نیز گزارشی را در مورد میم کوین‌ها منتشر کرده است. در این گزارش آمده که اگرچه میم کوین‌ها «هیچ ارزش یا سودمندی ذاتی ندارند»، اما به طور بالقوه می‌توانند سوددهی سریعی داشته باشند.


انتهای خبر

0
0