آکادمی هلاکوئی
1400/06/10
11:00
آگهی های اصلی مشاغل فضای رمزارز در سال ۲۰۲۱

با رشد شرکت های رمزارزی و بلاکچین و…

با رشد شرکت های رمزارزی و بلاکچین و نیاز به کنترل چالش های اقتصادی و نظارتی صنعت ، بسیاری از شرکت ها باید برای یافتن بهترین کارمندان، از کشورهای دیگر استخدام کنند. امسال ، شرکت های بزرگ ، موسسات مالی و حتی آژانس های دولتی اعلام کردند در جستجوی افراد تازه و حرفه ای هستند تا به آنها کمک کند تا با فضای رمزارزی دائما در حال تغییر، سازگار شوند.


در ماه فوریه(بهمن ۱۳۹۹) ، آمازون اعلام کرد که به دنبال یک مدیر توسعه نرم افزار در مکزیک است تا به راه اندازی “یک محصول پرداخت جدید” کمک کند. هدف پروژه پرداخت های دیجیتال و نوظهور این بود که به ساکنان مکزیک اجازه خرید رمزارز با پول نقد را بدهند تا بتوانند هنگام خرید از آمازون ارز دیجیتالی خود را خرج کنند.


اگرچه گزارش هایی وجود دارد که آمازون قصد دارد پرداخت های بیت کوین (BTC) را تا سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱)بپذیرد ، اما این شرکت به طور رسمی چنین برنامه هایی را اعلام نکرده است. در ماه جولای(تیر) ، آمازون گفت که به دنبال ارزهای دیجیتال و محصولات بلاکچین برای دفتر خود در سیاتل است و در مورد تغییر احتمالی نحوه پرداخت مشتریان در وب سایت های آمازون اشاره کرد.


به نظر می رسد که اپل ، بزرگترین شرکت جهان از نظر سرمایه بازار ، بر اساس آگهی استخدام اخیر بر پرداخت های رمزارزی تمرکز کرده است. در ماه مه(اردیبهشت) ، این شرکت بزرگ فناوری گفت که در حال استخدام یک مدیر توسعه کسب و کار متخصص در پرداخت های جایگزین است.



دستیابی به صنایع مختلف


اگرچه دو گروه از چهار گروه بزرگ در حال بررسی تغییر به پرداخت های دیجیتالی هستند اما به نظر می رسد برخی از موسسات مالی از کارمندان می خواهند که در حالی که هنوز تجارت خود را توسعه می دهند بتوانند طبق دستورالعمل های قانونی کار کنند. در ماه آوریل(فروردین) ، بانک انگلستان اعلام کرد که به دنبال ۷ نفر برای تکمیل موقعیت های جدید مربوط به ارز دیجیتال بانک مرکزی است ، علیرغم این واقعیت که به طور رسمی در مورد انتشار یکی از آنها تصمیم گیری نکرده است. گفته می شود که وزارت دارایی ژاپن در حال بررسی افزایش کارکنان خود برای رسیدگی به رشد بازار رمزارز ، از جمله مقررات مربوط به استیبل کوین های دارای فیات است.


به نظر می رسد که افرادی که با دانش رمزارزی یا بلاکچین و تجربه پشتیبان گیری جویای کار هستند،موفق می شوند زیرا این یک دهه از عمر این صنعت می گذرد و دارای پتانسیل کسب درآمد است. انواع شرکت ها در ماه جولای(تیر) و همچنین بانک سرمایه گذاری بزرگ ایالات متحده ،جی پی مورگان(JPMorgan)، پذیرش برنامه های توسعه دهندگان نرم افزار ، مهندسین ، بازاریابان و حسابرسان متمرکز بر بلاکچین را آغاز کرد.


به نظر می رسد شرکت های دیگر به سادگی به صنعت رو به رشد در آگهی های شغلی پاسخ می دهند. طبق گزارشات ، شرکت مدیریت دارایی Fidelity Investments می خواهد تعداد کارکنان خود را در پاسخ به علاقه مندی سرمایه گذاران نهادی تا ۷۰ درصد افزایش دهد. صرافی کوین بیس همچنین در تلاش است تا با استخدام افراد محلی برای عملیات مهندسی ، توسعه نرم افزار و پشتیبانی مشتری دسترسی بیشتری پیدا کند.



گزارش در مورد رمزنگاری


سازمان های خبری مانند بلومبرگ روزنامه نگاران را در زمینه رمزارزی و بلاکچین اختصاص داده اند. به گفته نیل داندون(Neil Dundon) ، بنیانگذار آژانس کاریابی Crypto Recruit ، “یک یا دو سال” تجربه معمولا برای صنعت خوب است ، زیرا در سال ۲۰۰۹ (۱۳۸۸) ایجاد شده است. با این حال ، درست مانند آغاز هر فناوری جدید مانند رادیو ، تلویزیون یا اینترنت ، علاقه به کاندیداها افزایش می یابد زیرا موسسات بیشتری گزینه های بیشتری را برای آموزش رمزارزها و بلاکچین برای پاسخگویی به تقاضا ارائه می دهند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0